۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

سالانه بيش از 1500 تن ماهي قزل آلا سردآبي در شهرستان پاوه توليد مي شود.

فرماندار شهرستان پاوه در نشست بررسي مشكلات شيلات در اين شهر گفت : ميزان توليد ماهي هاي سردآبي شهرستان هم اكنون 1000 تن است كه با وارد توليد شدن سايت پاوه رود با ظرفيت 620 تن در سال اين ميزان به 1600 تن در سال خواهد رسيد كه بيش از 150 نفر بصورت مستقيم اشتغال پيدا مي كنند.
محمد نجفي درآمد ساليانه توليد ماهي هاي قزل آلا در شهرستان پاوه را حدود 40 ميليارد ريال در سال اعلام كرد و گفت : امسال براي توسعه آبزي پروري در اين شهرستان مبلغ 350 ميليون ريال اعتبار اختصاص داده شده بود. وي با انتقاد از تاخير در راه اندازي و بهره برداري از سايت پاوه رود گفت : براي اجراي طرح سايت پاوه رود تاكنون 12 ميليارد ريال اعتبار دولتي و 750 ميليون ريال آورده سهام داران هزينه شده است كه اميد است با تسريع در پرداخت تسهيلات بانكي، اين سايت در سال جاري فعال و مورد بهره برداري قرار گيرد.

اعتبارات دهياريهاي بخش مرزي نوسود در سال 88 بيش از 1 ميليارد ريال بوده است.

بخشدار نوسود در نشست بررسي مسائل و مشكلات دهياريهاي اين بخش گفت : در حال حاضر 7 دهياري اين بخش فعال هستند كه در سال جاري 1 ميليارد و 175 ميليون ريال اعتبار داشته اند كه در زمينه هاي شبكه معابر، احداث ديوار حايل و ديگر طرحهاي روستايي هزينه شده است.
يونس خالدي مهمترين مشكلات دهياريهاي بخش نوسود را كمبود اعتبارات عمراني، عدم وجود ماشين آلات و امكانات درآمد زا براي دهياريها، راكد ماندن طرح هادي در تعدادي از روستاها به دليل كمبود اعتبارات و پنج دهياري فاقد ساختمان عنوان كرد.

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

اظهار نگراني فرماندار شهرستان پاوه از وضعيت بازار اين شهرستان


فرماندار شهرستان پاوه در جلسه كميسيون تنظيم بازار از وضعيت بازار اين شهرستان اظهار نگراني كرد.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه كميسيون تنظيم بازار اين شهرستان ضمن تشكر از تلاشهاي تعزيرات و بازرگاني در بازرسي و برخورد با متخلفان بازار گفت : از وضعيت قيمت ها در بازار شهرستان راضي نيستم و بايد ضمن تشديد بازرسي ها و برخورد قاطع با گرانفروشان نسبت به تثبيت قيمت ها اقدام شود.
محمد نجفي با اشاره به 473 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي و تشكيل 62 پرونده براي صاحبان صنوف مختلف در رابطه با گرانفروشي و محكوم كردن اين تعداد به 34 ميليون و 221 هزار ريال جريمه نقدي طي دو ماه گذشته، تصريح كرد در اين مدت همچنين 393 پرونده راكد متخلفين مربوطه به سالهاي گذشته بازگشايي كه مبلغ 7 ميليون ريال مربوط به 75 فقره اين پرونده ها وصول، 120 پرونده جهت پلمپ مغاذه به اداره اماكن نيروي انتظامي ارجاع و 170 پرونده نيز كه مكان آنها تعطيل شده است جهت تعيين وضعيت به مجامع امور صنفي ارجاع گرديد.
در پايان اين جلسه راه اندازي ميدان ميوه و تره بار شهرستان در اسفند ماه سال جاري، تشديد بازرسي ها با توجه به پايان سال و برخورد با گرانفروشان، عدم واگذاري دكه تحت هر شرايط، تامين ميوه و گوشت سفيد و قرمز مورد نياز شهرستان براي آخر سال، ساماندهي وضعيت آلودگي ديداري بازار و تاكيد بر اجراي مصوبات، از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

كارگاه تخصصي مربيان پرورشي آموزش و پرورش پاوه، نوسود و باينگان برگزار شد.


معاون پرورشي آموزش و پرورش پاوه هدف از برگزاري اين كارگاه آموزشي را ارتقاي دانش مربيان پرورشي و شناخت هر چه بيشتر آنها از مشكلات رفتاري دانش آموزان و ضرورت هوشياري مربيان پرورشي با تهديدهاي دشمنان در هدف قرار دادن جوانان و آشنا كردن دانش آموزان با اين تهديدها و ارزشهاي ديني و اسلامي عنوان كرد.
افشارنيا افزود در اين كارگاه آموزشي كه به مدت 2 روز در پاوه برگزار شد 60 نفر از مربيان پرورشي از مناطق نوسود، باينگان و پاوه حضور داشتند.

معاون فرماندار پاوه : مصوبات كارگروه سلامت و امنيت غذايي بايد به عنوان برنامه روزانه مورد توجه ويژه ادارات قرار گيرد.



معاون فرماندار شهرستان پاوه در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي اين شهرستان به توجه ويژه مديران ادارات در خصوص اجرايي شدن مصوبات اين كارگروه تاكيد كرد و گفت : سلامت جامعه موجب ايجاد امنيت رواني مردم خواهد شد. لذا توجه به آن بسيار ضروري است.
رستگار يوسفي انتقال ترمينال مسافربري شهر به مكان جديد در ماه جاري، رفع مشكلات فاضلاب شهر نودشه، نظارت بيشتر دامپزشكي بر كشتارگاهها و انتقال پاركينگ راهنمايي و رانندگي از حريم مخازن آب شرب شهر پاوه را از مصوبات اين كارگروه عنوان كرد.

نشست فرماندار پاوه با شوراي دبيران دبيرستان نمونه دولتي اورامان


فرماندار شهرستان پاوه در نشست با شوراي دبيران دبيرستان نمونه دولتي اورامان اين شهرستان مسائل و مشكلات فرهنگي و اجتماعي شهرستان را مورد بررسي قرار دادند.
در اين نشست كه به مناسبت هفته شوراهاي آموزش و پرورش برگزار شد ابتدا محمدرضا مصطفايي مدير دبيرستان نمونه دولتي اورامان پيرامون اهميت و نقش معلمان و مراكز آموزشي در تربيت انسانها و بارور نمودن جامعه مطالبي بيان كرد. در ادامه دبيران به ارائه نظرات و پيشنهادات خود پيرامون مسائل و مشكلات فرهنگي، اجتماعي شهرستان و ارائه راهكارهاي آن پرداختند.
مهمترين مسائل مطرح شده حول محور فرهنگي، آموزشي، تاسيس دبيرستان نمونه دولتي دخترانه و راهنمايي نمونه دولتي، پيگيري علل بازماندگي تحصيلي دانش آموزان، ارسال مصوبات جلسات شوراي آموزش و پرورش به مدارس، دعوت از متخصصين تعليم و تربيت در مراكز دانشگاهي، بورسيه دانش آموزان بي بضاعت و مستعد، تجهيز مدارس ابتدايي به تكنولوژي آموزشي، تجديد نظر در انتخاب عوامل اجرايي و هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان، اعلام اقدامات انجام گرفته در خصوص نخبه پروري، تاسيس مجتمع رفاهي فرهنگيان، تاسيس اتاق فكر براي دانش آموزان مستعد و نخبه، تجديد نظر در كيفيت تقدير از فرهنگيان، و موضوعات مطرح شده حول محور اجتماعي : شامل معيوب شدن عابربانكها در آخر ماه و به هنگام پرداخت حقوق كاركنان، كمبود پزشك متخصص (اطفال، زنان و زايمان، جراح)، گراني بازار، ضعف ستاد رفع سد معبر، تعيين روز پاك در پاوه بدون وسيله نقليه، نظارت بيشتر بر تالارهاي عروسي شهر، برخورد قاطع با عاملين فروش و توزيع مواد مخدر و مشروبات الكلي، شبانه روزي شدن يكي از داروخانه هاي شهر، اهتمام جدي براي ساخت پاركينگ عمومي، پيگيري موضوع خصوصي شدن سالن ها و اماكن ورزشي كه مشكلات عديده اي براي جوانان بوجود آورده و موجب عدم تمايل آنها به ورزش شده است، انتقال مشاغل پر سروصدا به خارج شهر، دليل ركود ورزشي در شهرستان و اعلام برنامه هاي مسئولان به ويژه فرمانداري براي رفع بيكاري و ايجاد اشتغال بود كه دبيران به آنها اشاره كردند.
در ادامه فرماندار پاوه با حوصله و سعه صدر به يكايك موارد گفته شده پاسخ داد و گفت : برنامه زمانبندي خاصي را به منظور تشكيل جلسات و نشست هاي دوستانه و تخصصي با گروهها و قشرهاي مختلف شهرستان به منظور بررسي و تجزيه تحليل مسائل و مشكلات و ارائه راهكارهاي مناسب و عملي تدوين كرده ايم كه طبق زمانبندي نسبت به تشكيل و برگزاري جلسات و نشستها اقدام خواهيم كرد. و انشاءاله حاصل آن توسعه همه جانبه و ارتقاي وضعيت فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي شهرستان خواهد بود.

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

اختصاص 80 ميليارد ريال اعتبار به سه طرح خدماتي و بهداشتي درماني در شهرستان پاوه


براي ادامه اجراي سه طرح خدماتي و بهداشتي درماني در شهرستان پاوه مبلغ 80 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت.
نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي روز يكشنبه در نشستي با حضور مردم و مسئولان شهرستان پاوه گفت : با پيگيري لازم با وزراي بهداشت و درمان و نيرو موفق شديم براي ادامه كار و عمليات اجرايي بيمارستان 64 تختخوابي شهر پاوه ، انتقال آب چشمه هاني كوان به شهر پاوه و انتقال آب چشمه بل به شهر نودشه مجموعا" مبلغ 80 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت.
سيد فتح اله حسيني با اشاره به اينكه يكي از دغدغه هاي اصلي نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي وضعيت درآمد مردم و ارتقاي معيشت آنهاست گفت : تلاش براي توسعه بازارچه هاي مرزي و باز شدن گذرگاههاي مرزي به منظور ايجاد اشتغال، رفع بيكاري و ارتقاي وضعيت اقتصادي منطقه در اولويت كار نمايندگان است.
نماينده مردم پاوه و اورامانات مهمترين مولفه هاي ايجاد امنيت پايدار را اشتغال و رفع بيكاري مردم دانست و گفت : در اين برهه زماني كه تمامي دشمنان نظام اسلامي ما با سوء استفاده از وقايع اخير كشور چشم طمع به كيان اسلامي ايران دوخته اند، آگاهي و بصيرت آحاد مردم لازم و ضروري است.

كسب رتبه اول در زمينه نوسازي مدارس در سال جاري از سوي شهرستان پاوه


شهرستان پاوه در زمينه نوسازي مدارس رتبه اول استان را در سال جاري به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان پاوه امروز به همراه اعضاي شوراي آموزش و پرورش، امام جمعه و نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي با حضور در مكان پروژه هاي آموزش و پرورش گفت: هم اكنون 6 پروژه آموزشي شامل مدارس، سالن ورزشي و نمازخانه با 10 هزار متر مربع زيربنا آماده تحويل به آموزش و پرورش است.
محمد نجفي با اعلام اينكه براي اجراي اين پروژه ها 80 ميليارد ريال هزينه شده است افزود اين مدارس داراي آزمايشگاه، كارگاه و تجهيزات لازم هستند و با بهره برداري از آنها 75 كلاس درس به شهرستان اضافه خواهد شد.
خسروي مدير آموزش و پرورش پاوه هم اعتبارات عمراني آموزش و پرورش پاوه را در سال جاري 8 ميليارد ريال اعلام كرد كه براي مرمت و بازسازي مدارس و احداث خابگاه دخترانه هزينه شده است.

۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي احياي جايگاه و ارزشهاي زنان است.


فرماندار شهرستان پاوه در نشست بانوان نخبه اين شهرستان كه به منظور بررسي مشكلات فرهنگي و اجتماعي تشكيل گرديد حضور زنان را در عرصه هاي مختلف جامعه و تصميم گيريهاي كلان مرهون انقلاب اسلامي دانست كه موجب احياي جايگاه و ارزشهاي زنان شد.
محمد نجفي با محكوم كردن ترور شهيد علي محمدي از دانشمندان فيزيك هسته اي كشورمان آن را ناشي از ضعف و درماندگي دشمنان نظام اسلامي دانست و گفت اين اعمال و ترورها هيچگاه در عزم و اراده ملت ايران خدشه و خللي وارد نكرده و نخواهد كرد. در ادامه بانوان حاضر نكته نظرات خود را پيرامون مسائل مختلف جامعه و مشكلات آن ارائه دادند. تشكيل NGOها، پاسخگويي مسئولان به مردم، واگذاري تسهيلات به طرحهاي بانوان، نظارت بر تالارهاي برگزاري مراسم عروسي، استفاده از مربيان داراي علم و دانش براي بانوان، حضور فعال بانوان در برنامه هاي گراميداشت دهه مبارك فجر، احياء و توسعه هنر نمايش و پيگيري استفاده از مربيان گفتار درماني در شهرستان از مهمترين مباحث اين نشست بود.

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

مراسم جشن شکر گزاری باسوادی در پاوه برگزار شد.


آیین جشن شکرگزاری باسوادی 97 درصد گروه سنی زیر50 سال شهر پاوه و 19 روستای این شهرستان چهارشنبه برگزار شد.
جعفری مدير كل نهضت سوادآموزي در این مراسم که مسئولان و آموزش یاران نهضت حضور داشتند با اشاره به ریشه کنی بیسوادی در شهرستان پاوه گفت : براساس سر شماری سالهای 86 و 87، آمار باسوادی شهرستان پاوه 92% و آمار باسوادی گروه سنی زیر50 سال96 % است.
وی با تقدیر از زحمات آموزشیاران و حمایت و پشتیبانی مسئولان پاوه گفت : انشاءالله در شهریور ماه سال 1389 جشن شکرگزاری باسوادی کامل در شهرستان پاوه را برگزار خواهیم کرد که این امر در کشور بی نظیر است.
در این مراسم امام جمعه پاوه دین اسلام را دین عقل، فکر و علم دانست و نهضت سواد آموزی را حرکتی فکری و فرهنگی در امر مبارزه با جهل و بیسوادی عنوان کرد.
ماموستا ملا قادر قادری دشمنان اسلام را دو گروه عنوان کرد و گفت : گروهی با فکر و افکار و گروهی با جهل و بیسوادی مبارزه می کنند و تا زمانی که بیسوادی در بین مسلمانان رخت برنبندد نمی توانیم با غرب و اروپا بطور جدی مقابله کنیم.
وی در ادامه نیاز کشور را در برهه کنونی آگاهی و بصیرت دادن به مردم دانست و گفت : اگر غفلت کنیم نتیجه اش فاجعه خواهد بود لذا تربیت و توجه و آگاهی و بصیرت در کنار آموزش و یادگیری لازم و ضروری است.
در ابتدای این مراسم مسئول نهضت سواد آموزی پاوه گزارشی از وضعیت سواد آموزی شهرستان را ارائه داد و گفت : میزان با سوادی شهرستان از 38% در سال 1355 به 92% در سال 1387رسیده است و از ابتدای تشکیل نهضت سواد آموزی در این شهرستان 12055 نفر باسواد شده اند.
زمردی میزان باسوادی گروه سنی10تا 29 سال را در پاوه 99% اعلام کرد.
در پایان از 21 آموزشیار و اعضای شوراهای اسلامی 19روستای این شهرستان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

فرماندار پاوه : ادارات با ساماندهي فضاي فيزيكي اداره هزينه هاي كمتري بر دولت تحميل كنند.

فرماندار شهرستان پاوه امروز در بازديد سرزده از تعدادي از ادارات اين شهرستان با اشاره به وضعيت فيزيكي ادارات و عدم توجه به نگهداري ساختمان و امكانات اداري بر ساماندهي فضاي فيزيكي و نگهداري صحيح اموال توسط ادارات تاكيد كرد و گفت : ادارات نبايد با ضعف مديريتي در حفظ و نگهداري فضاي اداري (ساختمانها) و اموال موجب تحميل هزينه هاي اضافي بر دولت شوند.
محمد نجفي در اين ديدار با تقدير از زحمات رئيس و پرسنل بنياد مسكن، پست، ثبت احوال، آب و فاضلاب شهري و امور مالياتي شهرستان بر حفظ و نگهداري فضاي فيزيكي و اموال اداري آنها تاكيد كرد.
در اين بازديدها دقت و صحت در تحويل به موقع مرسولات پستي، قبوض آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه به مردم، تلاش و دقت در صدور و تعيين تعرفه هاي آب بهاء مردم و عدم وصول بهاي اضافي از آنها، مدارا با مردم كم درآمد و آسيب پذير و وصول ماليات و قاطعيت در وصول ماليات از صاحبان درآمد از مهمترين مواردي بود كه فرماندار بر اجراي آنها تاكيد كرد.






گزارش آماري به تفكيك مرحله توزيع سهام عدالت شهرستان پاوه


مرحله اول : 1- نهادهاي حمايتي (كميته امداد، بهزيستي و بسيجيان)                12042
                2- تكميلي مرحله اول                                                 2321
مرحله دوم : روستائيان و عشاير                                                      6105 
مرحله سوم : شاغلين و بازنشستگان                                                  15179
مرحله چهارم : ايثارگران                                                              2818
مرحله پنجم : زنان سرپرست خانوار                                                     0
مرحله ششم : تكميلي روستائيان و عشاير                                             7856
مرحله هفتم : خادمين مساجد                                                              0
مرحله هشتم : طلاب حوزه هاي علميه                                                   0
مرحله نهم : بيماران خاص                                                               1
مرحله دهم : كاركنان ستاد نماز جمعه                                                    0
مرحله يازدهم : روزنامه نگاران                                                         0

جمع كل مراحل :                                                                     46322

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

فرماندار پاوه: 720میلیون ریال برای خدمات رسانی به عشایر هزینه شد.


فرماندار شهرستان پاوه گفت: 720 میلیون ریال برای خدمات رسانی و پروژه های عمرانی عشایر این شهرستان در سال جاری هزینه شده است.
محمد نجفی چهارشنبه در جمع عشایر منطقه باینگان افزود : 600 خانوار عشایر از طایفه های امامی، ایناغی، دودانی، باینگانی، زردویی و میر عبدلی در این شهرستان زندگی می کنند که این میزان اعتبار برای آبرسانی سیار و مرمت و نگهداری راه های عشایری، ییلاقی به طول 65 کیلو متر هزینه شده است.
وی توزیع 9 دستگاه تانکر چرخدار بین عشایر و ماشین آلات آبرسانی، نصب 15کیلومتر لوله پلی اتیلن در اندازه های مختلف به منظور آبرسانی و برنامه ریزی و توزیع60 هزار لیتر سوخت (نفت سفید) با پرداخت یارانه حمل در مناطق قشلاقی به منظور حفظ و نگهداری جنگلها و مراتع را از دیگر اقدامات انجام گرفته برای عشایر این شهرستان عنوان کرد.
عشایر منطقه باینگان شهرستان پاوه 48 هزار راس دام سبک و سنگین دارند که در تامین گوشت و مواد لبنی بسیار تاثیر گذار هستند.

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

انتصاب خانم مليحه جراح زاده به عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان شهرستان پاوه


فرماندار پاوه طي حكمي خانم مليحه جراح زاده را به عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان منصوب كرد.
متن حكم بدين شرح است :
سركار محترم خانم مليحه جراح زاده
سلام عليكم.
با احترام، نظر به تجارب و تعهد شما به موجب اين حكم جنابعالي را به سمت مشاور فرماندار در امور بانوان شهرستان منصوب مي نمايم.
اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام وظايف محوله موفق و مويد باشيد.
نجفي - فرماندار شهرستان پاوه

جوابيه فرمانداري پاوه به نامه سرگشاده درج شده در سايت كومه كال


برادر ارجمند جناب آقاي ياسر خالدي زاد
مدير محترم سايت كومه كال ( پايگاه خبري – تحليلي شهرستان پاوه )
سلام عليكم.
با احترام و تقدير از پايگاه خبري تحليلي كومه كال كه به دور از حب و بغض و گرايشهاي مختلف همواره در جهت پيشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان مطالب ارزنده و نظرات و پيشنهادات اصحاب فكر و انديشه را منعكس مي نمايد. البته با توجه به رسالت و نقش رسانه ها جز اين هم انتظار نمي رود.
نظر به اينكه توسعه و پيشرفت جوامع، هدف و آرمان مشترك تمامي انسانها بوده و امروز هيچ جامعه اي را نمي توان سراغ گرفت كه در جستجوي اين هدف نباشد، قطعا" دولتمردان و مسئولان شهرستان پاوه هم در جهت مهيا نمودن زمينه هاي نيل به توسعه و پيشرفت و بهبود شرايط زندگي مردم بايد بطور مضاعف تلاش كنند.
بدون ترديد فراهم آمدن فضايي اين گونه اي تنها هنگامي در عمل محقق و ميسر مي گردد كه حضور موثر نخبگان، متخصصان، اصحاب رسانه و صاحبان فكر و انديشه در عرصه هاي تصميم گيري و تصميم سازي مشهود و نمايان باشد تا تصميمات به افزايش كارآمدي فرايندهاي توسعه محور در سطوح مختلف ختم شود.
اما رسانه ها در اين بين بايد با رصد مسائل مختلف شهرستان، نگاههاي كارشناسي خود را به ما براي رفع مشكلات و آسيب هاي موجود ارائه دهند.
در زمينه پيشنهاد ارزنده جنابعالي در خصوص استفاده از نخبگان، جوانان تحصيل كرده و دلسوزان و دلسوختگان پيشرفت و ترقي شهرستان، برنامه هاي بسيار مناسبي را تهيه و تدوين كرده ايم كه بصورت زمانبندي، نشست هاي متعددي را با گروههاي مختلف از جمله نخبگان فرهنگي، پزشكان، دانشجويان و دانش آموزان، معتمدين و بازاريان، اديبان و هنرمندان، بانوان و ورزشكاران در آينده نزديك به منظور بحث و تبادل نظر در زمينه مسائل مختلف شهرستان خواهيم داشت و در اين راستا دست ياري به سوي همگان دراز مي كنيم و از كليه كساني كه در اين زمينه برنامه، پيشنهاد و راه كار خاصي دارند، دعوت مي شود كه با روابط عمومي فرمانداري پاوه تماس بگيرند.

براي خواندن متن نامه سرگشاده اينجا را كليك كنيد.

فرماندار شهرستان پاوه : سرنوشت 57 هزار نفر جمعيت شهرستان را فداي گرانفروشي جمع معدودي بازاري نخواهيم كرد.


در آستانه سال جديد، فرماندار شهرستان پاوه در نشست با بازرسان اداره بازرگاني اين شهرستان صداقت و درستي را مهمترين ويژگي بازرسان دانست و گفت : با صداقت، لذت و حلاوت كار براي مردم را به كام خود شيرين كنيد.
محمد نجفي با توصيه بازرسان به تعامل، هدايت و ارشاد بازاريان در مرحله اول و برخورد قاطع در مراحل بعد در صورت تكرار تخلف گفت : ما سرنوشت 57 هزار نفر مردم شهرستان را فداي گرانفروشي جمع معدودي از بازاريان نخواهيم كرد و با شدت و قاطعيت با گرانفروشان برخورد خواهيم كرد.
در اين نشست عدم وجود ميدان ميوه و تره بار، ميدان دام، عدم مشاركت مردم در همراهي با بازرسان از مهمترين عوامل گرانفروشي اعلام شد.
قيمت گذاري براي تعميركاران خودروها، استادكاران و كارگران ساختماني و مصالح ساختماني به ويژه حمل شن و ماسه جزء اولويت هاي كاري بازرگاني و بازرسان اين اداره قرار گرفت.

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

برگزاري جلسه ستاد دهه فجر شهرستان پاوه


در ايام دهه مبارك فجر امسال از 18 طرح عمراني، آموزشي، توليدي، خدماتي و كشاورزي با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال بهره برداري مي شود.
فرماندار شهرستان پاوه در جلسه ستاد دهه فجر اين شهرستان گفت : امسال از 18 طرح شامل راه روستايي، فضاهاي آموزشي، مسجد، طرح هادي روستايي، مرغداري 10 هزار قطعه اي، مجتمع فرهنگي هنري، پرورش قارچ و طرحهاي عمراني شهرداري با اعتباري افزون بر 40 ميليارد ريال بهره برداري مي شود.
محمد نجفي افزود علاوه بر برپايي نمايشگاههاي عكس، كتاب و هنرهاي دستي، مسابقات فرهنگي، هنري، ورزشي، جشن انقلاب در روستاها، ارائه عملكرد دستگاهها براي مردم از طريق نصب بنر و توزيع بروشور از ديگر برنامه هاي ستاد دهه فجر شهرستان پاوه است.
در اين جلسه امام جمعه پاوه با اشاره به وقايع اخير كشور مشكلات داخلي را در هر كشوري طبيعي و خانوادگي دانست و گفت كشور ما طي 31 سال اخير همواره مورد هجوم و تهاجم دشمنان بوده كه با درايت مقام معظم رهبري و حضور هوشيارانه مردم هيچگاه به نظام و انقلاب ما لطمه اي وارد نشده و نخواهد شد.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به اينكه انقلاب و نظام اسلامي آنقدر محكم و استوار است كه با حركات عده اي فريب خورده نخواهد لرزيد، گفت : بعضي اوقات افراد با نصيحت اصلاح مي شوند و اگر نشد به طريق ديگر با آنها برخورد خواهد شد.
وي با اعلام اينكه سال 2010 از سوي كشورهاي اروپايي و غرب سال مشكلات ايران ناميده شده است به آنان مي گوئيم كه ايران مشكلي ندارد و آنها در پي رفع مشكلات خود باشند. لذا لزوم هوشياري آحاد مردم و مسئولان الزامي است و مسئولان بايد در كنار مردم به تلاش خود ادامه دهند.

بازديد فرماندار پاوه از شهرداري اين شهرستان


فرماندار پاوه از تغيير مبلمان شهري و تحولات ايجاد شده در سطح شهر توسط شهرداري قدرداني كرد.
فرماندار شهرستان پاوه روز شنبه در بازديد سرزده از شهرداري پاوه از قسمتهاي مختلف اداري و آتش نشاني بازديد كرد و ضمن خسته نباشيد به پرسنل مربوطه، پيرامون مشكلات، مسائل كاري و اداري با كارمندان اين واحدها گفتگو كرد.
محمد نجفي در اين ديدار كه اعضاي شوراي اسلامي شهر نيز حضور داشتند با تقدير از زحمات شهردار و پرسنل شهرداري به خاطر تغيير مبلمان شهري و تحولات ايجاد شده در سطح شهر گفت : هنوز شهرداري جاي كار و تحول در شهر را بسيار دارد و بايد با تلاش مضاعف ميزان رضايت مندي شهروندان و ايجاد يك شهر سالم، زيبا و با طراوت را با معيارهاي گردشگري فراهم كند. وي وضعيت ساختمان اداري شهرداري و آتش نشاني را نامطلوب دانست.
فرماندار پاوه تسريع در احداث ترمينال جديد مسافربري حداكثر تا نيمه اول بهمن ماه سال جاري، ايجاد منابع درآمدي براي شهرداري، ساماندهي بازارچه مرزي و رفع مشكلات خيابانهاي رسالت، دانشگاه و مركزي را مورد تاكيد قرار داد.
در اين بازديد ابراهيمي شهردار پاوه از آماده شدن پاركبانها جهت نصب در مسير ميدان مولوي تا ميدان شهدا، چراغ راهنمايي و رانندگي براي نصب در تقاطع خيابان تكيه و انقلاب اسلامي و نصب آنها در چند روز آينده خبر داد.

بازديد فرماندار پاوه از اداره تامين اجتماعي اين شهرستان


فرماندار شهرستان پاوه در بازديد از اداره تامين اجتماعي اين شهرستان گفت : اين اداره از هر حيث نمونه و مورد تقدير است.
فرماندار شهرستان پاوه در بازديد سرزده از اداره تامين اجتماعي اين شهرستان كه روز شنبه انجام شد، با حضور در قسمت هاي مختلف اداري و صحبت با مراجعان از نحوه عملكرد رئيس و پرسنل تامين اجتماعي در زمينه نظم اداري، برخورد با مراجعين و ايجاد فضاي رضايت مندي مردم قدرداني كرد.
آقاي نجفي اجراي طرح تكريم ارباب رجوع را در اين اداره بسيار مطلوب دانست و به تمامي پرسنل آن خسته نباشيد گفت.
اداره تامين اجتماعي پاوه 25 هزار بيمه شده يعني 50 درصد جمعيت شهرستان پاوه را تحت پوشش بيمه اي دارد. كاكايي رئيس تامين اجتماعي پاوه از احداث درمانگاه عمومي – تخصصي اين اداره در آينده نزديك با مساعدت و هماهنگي فرماندار، شهرداري و شوراي شهر خبر داد.

امام جمعه پاوه : حضور ميليوني ملت ايران در حمايت از نظام و رهبري بي نظير بود.


امام جمعه پاوه در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به وقايع اخير کشور به ويژه روز عاشورا و حرمت شکني جمعي مزدور بيگانه گفت : حضور ميليوني ملت ايران در حمايت از نظام و رهبري بي نظير بود.
ملا قادر قادري افزود : ملت ايران براي بدست آوردن اين انقلاب هزاران شهيد تقديم کرده است و هم اکنون ميليونها ايراني از آن حفاظت و حراست مي کنند، حال جمعي نوکر بيگانه با هدايت جمعي که در ايام گذشته براي انقلاب و نظام زحمت کشيده اند و در پست هاي رياست جمهوري، نخست وزيري و رياست مجلس هم بوده اند با حرمت شکني و اهانت به مقدسات ملت، نظام و اسلام در جهت اهداف پليد دشمنان نظام و ملت ايران گام برمي دارند.
وي اضافه کرد : بهانه جوييهايي از قبيل تقلب در انتخابات، حوادث 13 آبان، 16آذر، اهانت به ساحت بنيانگذار جمهوري اسلامي و در نهايت حرمت شکني عاشورا و مقدسات اسلامي از عملکرد عوامل فتنه است که ديگر قابل اغماض نيست.
ملا قادر قادري حضور ميليوني ملت ايران در محکوميت عمل زشت فتنه گران و عوامل فتنه و حمايت قاطع از نظام و رهبري را بي نظير و بهترين پاسخ به فتنه گران دانست که ديگر از اعمال خود دست بردارند و به دامن ملت و نظام برگردند.
وي حضور ملت ايران در راهپيمايي روز عاشورا را ناشي از هوشياري و بصيرت آنها در طول 31 سال از پيروزي انقلاب دانست.
امام جمعه پاوه در ادامه با اشاره به جنايات طرفداران حضرت مسيح (ع) در افغانستان و پاکستان و کشتار بيرحمانه مسلمانان اظهار اميدواري کرد در سال جديد ميلادي اين افراد دست از اسلام ستيزي برداشته و اين فکر واهي را از سر خود بيرون کنند که در امورات داخلي ايران دخالت کنند زيرا که نه ايران افغانستان است نه ملت ايران ملت افغانستان، چون ملت ايران، ملتي است که سالهاست که اربابان آنها را ذليل و زمين گير کرده است.
ماموستا ملا قادر قادري در بخش اول خطبه هاي نماز با اشاره به اينکه اسلام همواره در طول تاريخ مورد تعرض دشمنان دين بوده و خفاشان مخالف نور در مقابل آن ايستاده اند گفت : مردان بزرگ و صالح خدا همواره با کتابها، نوشته ها و افکارشان توانسته اند روشنايي و بصيرت را در جامعه گسترش داده و موجب بيداري مسلمانان و احياي دين شوند لذا استفاده از گفته ها و نوشته ها و توصيه هاي اين افراد بسيار ارزشمند است.