۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

امام جمعه پاوه : موفقیتها و پیشرفتهای کشور مرهون بصیرت مردم، مسئولان و علما است.

امام جمعه پاوه اقتدار، پایداری و پیشرفتهای کشور را مرهون هوشیاری و بصیرت مردم، علما و مسئولان دانست و گفت: روحانیت و مردم پاوه و اورامانات با بصیرت کامل همواره، همراه رهبری و حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و این مهم را در 31 سال گذشته نشان داده اند.
ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه در مسجد قبا پاوه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه برای هر 654 نفر در شهرستان پاوه یک مسجد وجود دارد گفت: حدود 45 روحانی در 85 مسجد شهرستان ضمن اقامه نماز جمعه و جماعات به تبلیغ و گسترش آموزه های دینی و رفع مسائل دینی و اجتماعی مردم مشغول هستند.
امام جمعه پاوه با اشاره به تهاجم همه جانبه رسانه ها و سایتهای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، بصیرت و آگاهی را بهترین سلاح مقابله با این تهاجمات دانست و گفت: آیت الله علما، محوری شایسته برای حفظ وحدت و توسعه و اعتلای استان کرمانشاه در تمامی زمینه ها هستند.
تغیير وضعیت مدارس علوم دینی، رفع مشکلات این مدارس و تقویت همه جانبه آنها، رفع مشکلات روحانیت اهل سنت استان و توجه ویژه به آنها و تلاش برای حفظ وحدت از مهمترین مسائل مطرح شده در این گردهایی بود که بر رفع و انجام آنها تاکید شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر