۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

فرماندار پاوه : مردم بهترین مؤلفه حفاظت از مرزها و ایجاد امنیت پایدار هستند.

 فرماندار پاوه با تقدیر از حضور روستاییان و عشایر در مرزها، آنها را بهترین مرزبانان و پدید آورندگان امنیت پایدار دانست و گفت: توطئه های دشمنان همواره متوجه مرزنشینان است تا با ایجاد یاس در بین آنها راه نفوذ خود را به کشور هموار کنند.
حسین خدرویسی در جمع روستاییان سیمان در نقطه صفر مرزی در بخش باینگان، بصیرت و آگاهی روستاییان و عشایر مرزنشین را مناسبترین سلاح مقابله با دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنان دانست و گفت: تمامی دستگاههای اداری و اجرایی ملزم به خدمات رسانی همه جانبه و رفع مشکلات روستاییان و عشایر مرزنشین هستند.
در این نشست مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: در سال جاری برای آبرسانی سیار، ریزش برداری از راههای دسترسی عشایر به مراتع و توزیع سوخت فسیلی 900میلیون ریال برای 650 خانوار عشایر بخش باینگان شهرستان پاوه هزینه شده است.
مرتضی قاسمی خرید و تحویل 11 عدد تانکر پنج تا 20 هزار لیتری برای تامین آب شرب و پرداخت یارانه حمل 100 هزار لیتر نفت سفید را از دیگر خدمات ارائه شده به عشایر باینگان عنوان کرد.
در ادامه این نشست مقرر شد اداره راه و ترابری نسبت به تیغه زنی و تسطیح راه روستایی و عشایری و شبکه بهداشت و درمان نسبت به اعزام اکیپ های پزشکی به منظور ویزیت رایگان روستاییان و عشایر اقدام نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر