۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

بروجردی: برای رسمی شدن مرز پاوه تلاش خواهیم کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسمی شدن مرز پاوه تلاش خواهیم کرد و امیدواریم بزودی خبر خوش این قضیه را به اطلاع مردم خوب این شهرستان برسانیم.
علاءالدین بروجردی روز پنج شنبه پس از بازدید از مرز پاوه و شرکت در جلسه شورای تامین این شهرستان افزود: خوشبختانه هفته آینده جلسه شورای توسعه غرب کشور در وزارت کشور به ریاست وزیر کشور تشکیل می شود و در این شورا استاندار کرمانشاه هم حضور دارند، از فرصت پیش آمده برای رسمی شدن مرز پاوه استفاده خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: برای پیگیری این موضوع و در یک کلام و یک جمله تلاش ما با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همت مضاعف و کار مضاعف خواهد بود.
وی افزود: سفر به شهرستان پاوه به دلیل اهمیت و مرز مشترک و حساس آن و برنامه ریزی استاندار کرمانشاه صورت پذیرفت و نمایندگان استان نیز از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس را همراهی کردند.
بروجردی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه شورای تامین شهرستان پاوه گفت: در این جلسه مسائل مختلف این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون هم قرار شد کلیه مسائل را بخصوص رسمی شدن مرز که از اهمیت ویژه ای خصوصا" در چرخه اقتصادی زندگی مردم برخوردار است، انشاءالله به جد دنبال کنیم.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را در مقابل مردم بسیار خوب این منطقه انجام بدهیم، که امام جمعه و فرماندار هم بر رسمی شدن مرز شهرستان تاکید داشتند و ما هم این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
بروجردی با اشاره به پتانسیل های شهرستان مرزی پاوه گفت: سفر به استان کرمانشاه اولین سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس در سال جاری است که با پیگیری و هماهنگیهای استاندار کرمانشاه انجام گرفت که در این سفر مسائل و مشکلات استان کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر