۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

فرماندار پاوه : تلاش و توکل دو اصل اساسی در هویت بخشی به جوانان است.

فرماندار شهرستان پاوه در همایش پیشگیری از اعتیاد با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی در پیشگیری از اعتیاد بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی بر ریشه یابی و آسیب شناسی این معضل تاکید کرد.
محمد نجفی روز سه شنبه یاس و ناامیدی در جوانان و نوجوانان را منشاء مشکلات اجتماعی به ویژه اعتیاد عنوان کرد و گفت: دشمنان ما در این برهه با بهره مندی از این موضوع و ترویج و اشاعه یاس و ناامیدی در بین جوانان، اهداف و اعتقادات آنها را سست و به طرف اعتیاد و دیگر ناهنجاریها سوق می دهند، لذا تلاش و توکل به خدا به عنوان دو اصل اساسی باید در کنار هوشیاری مدنظر جامعه بویژه جوانان باشد.
در ادامه محمد ابراهیمی دبیر مردمی مبارزه با اعتیاد پاوه با اشاره به اینکه مقابله و پیشگیری از اعتیاد متولی خاصی ندارد، گفت: همه افراد جامعه و هرکس در حوزه کاری خود در کنار دولت و نیروهای نظامی و انتظامی مسئول بوده و باید در این زمینه فعالیت کنند.
وی تقدیم3500 شهید گلگون کفن نیروی انتظامی در راه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد را نشان دهنده عزم جدی و راسخ نظام جمهوری اسلام ایران برای مقابله با اعتیاد دانست.
در ادامه سخنرانان پیرامون اعتیاد و مصرف مواد مخدر، تبعات و تاثیرات منفی اعتیاد برجامعه و فرد، عوارض اجتماعی، روانی، اقتصادی وخانوادگی اعتیاد مقالات ارزنده ای را ارائه دادند.
در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار بسیار هولناک اعتیاد توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پاوه برپا شده است.
اين همايش به همت دانشگاه پيام نور پاوه برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر