۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

بیمارستان صحرائی سپاه پاسداران در پاوه افتتاح شد.

بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان پاوه افتتاح شد.
رئیس مرکز بهداری و بیمارستان امام حسین (ع) سپاه کرمانشاه هدف از راه اندازی بیمارستان صحرائی پاوه را در راستای طرح مددیاری و ارائه خدمات رایگان توسط مرکز بهداری و بیمارستانهای سپاه به مردم منطقه عنوان کرد.
سرهنگ بخشی گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت دو هزار و 800 متر مربع در منطقه عمومی سریاس شهرستان پاوه راه اندازی شده و دارای بخشهای جراحی، اورژانس، دندانپزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، آزمایشگاه و داروخانه بوده و پزشکان متخصص در بخشهای جراحی، عفونی، اطفال، سونوگرافی، اعصاب و روان، ارتوپدی و دندانپزشکی در این بیمارستان فعالیت می کنند و به مدت سه روز بصورت رایگان به ارائه خدمات می پردازند.
فرماندار شهرستان پاوه هم در این مراسم با تشریح خدمات و موفقیتهای سپاه پاسداران در عرصه های علمی، فرهنگی و نظامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران سربلند و مقتدر حرکت رو به جلو خود را ادامه می دهد.
محمد نجفی با اشاره به سرمایه گذاریهای عظیم و خدمات مطلوب نظام گفت: مردم ما همواره قدردان این خدمات بوده و هستند و با تمام وجود در حفاظت از نظام تلاش می کنند.
در ادامه این مراسم فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود گفت: سپاه هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانسته و در خدمت به مردم پیشتاز بوده و هست و دشمنان از وحدت و انسجام سپاه و مردم همواره وحشت داشته و دارند و درصدد توطئه و ایجاد اختلاف بین مردم هستند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی و نقش بر آب می شوند.
در مراسم افتتاح این بیمارستان مسوولان و جمعی از مردم شهرستان پاوه حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر