۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

نشست بررسی مسائل ومشکلات شهر مرزی نودشه با حضور فرماندار پاوه

در این نشست جمعی از جوانان ونخبگان و اعضای شورای اسلامی شهر نودشه حضور داشتند، بیکاری جوانان، عدم استقرار نمایندگی ادارات، نبود سالن اجتماعات و مجتمع فرهنگی، عدم وجود آتش نشانی، مبلمان شهری و فضای تفریحی، نبود امکانات و تجهیزات ورزشی و مربیان مجرب برای بانوان از مهمترین مشکلات نودشه عنوان شد و خواستار گاز رسانی، اجرای طرح مسکن مهر و بازنگری طرح جامع شهر نودشه شدند.
در ادامه فرماندار شهرستان پاوه گفت مردم نودشه بیشترین خدمت را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه داشته اند و تقدیم بیش از یکصد شهید و بمباران شیمیائی وهوایی این شهر بهترین گواه این ادعاست، لذا خدمت به این شهر و مردم آن وظیفه تمام مسئولان است.
محمد نجفی با اشاره به خدمات گسترده نظام در منطقه افزود سطح محرومیت های بجای مانده از دوران ستم شاهی وخابیهای جنگ تحمیلی به اندازه ای وسیع است که خدمات ارزنده وچشمگیر نظام مقدس جمهوری هنوز به خوبی روشن و واضح نشده است و تداوم این خدمات مستلزم تعامل وهمکاری نخبگان و صاحب نظران با مسئولان است.
فرماندار پاوه استفاده از منابع خدادادی منطقه از جمله شیلات، دامداری، باغداری و گردشگری را با وجود آبهای فراوان، مراتع غنی، باغهای خوب و گسترده و مناظر بکر و آثار تاریخی و زیارتی مورد تاکید قرار داد و گفت بهره مندی از این پتانسیلها موجب ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.
وی بر پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده تا حصول نتیجه تاکید کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر