۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

کسب رتبه های برتر کنکور سراسری توسط دانش آموزان پاوه ای.

فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به کسب 35 رتبه زیر 1000 توسط دانش آموزان پاوه ای در کنکور سراسری امسال گفت کسب رتبه اول منطقه 3 و رتبه نهم کشور در رشته علوم انسانی توسط خانم رویا رحمانی افتخاری بزرگ برای استان کرمانشاه و شهرستان پاوه است .
محمد نجفی افزود این مهم نتیجه تلاش دانش آموزان، مجموعه آموزش و پرورش و تعامل و همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش در فراهم کردن فضای مناسب بوده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از این افتخار آفرینان، از اهداء یک قطعه زمین توسط شهرداری پاوه به خانم رویا رحمانی نفر اول منطقه 3 و نفرنهم کشور در رشته علوم انسانی در این جلسه خبر داد و گفت با وجود تعامل خوب مسئولان شهرستان کمکها و هدایای خوبی به این دانش آموز و دیگر برگزیدگان کنکور سراسری در شهرستان داده خواهد شد.
فرماندار پاوه شهادت دو تن از فرزندان پاک منطقه در شهرستان جوانرود را بدست ناپاک ایادی و نوکران استکبار محکوم کرد و گفت این اعمال غیر انسانی و تروریستی نوکران استکبار نه تنها کوچکترین خللی در عزم راسخ و پایبندی مردم ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه پایبندی آنان را چند برابر خواهد کرد.
تذکر به اداراتی که همکاری لازم را با آموزش و پرورش در برپایی پایگاههای غنی سازی اوقات فراغت نداشه اند، بررسی علل ضعف عملکرد تعدادی از مدارس که بصورت هیات امنایی اداره می شدند و تاکید بر توسعه و گسترش مدارس هیئت امنایی، انتقال دبیرستانهای نمونه دولتی هورامان، الزهرا(س)، شهدای هشتم آبان، قدس شاهد و راهنمایی های آزادگان،20خرداد، فاروق اعظم و حضرت فاطمه(س) و دبستان سلمان فارسی به فضا های آموزشی جدیدالاحداث و اهدای یک قطعه زمین توسط شهرداری پاوه به خانم رویا رحمانی نفر اول منطقه 3 ونهم کشوری از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر