۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

برخورداري بیش از پنج هزار مشترك در شهر پاوه از گاز شهری


معاون فرماندار پاوه با اشاره به اینکه تاکنون 75 کیلومتر شبکه شهری و 19کیلومتر شبکه روستایی در شهر پاوه و پنج روستای بخش مرکزی اجرا شده گفت : با نصب 3 هزار و 400 علمک 5 هزار و 60 مشترک تا كنون از نعمت گاز شهری بهره مند شده اند.

یوسفی سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات گاز رسانی به شهر پاوه افزود : برای اجرای گازرسانی به این شهرستان تاکنون بیش از 150میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در منطقه اورامانات، یکی از مهمترین این خدمات را گازرسانی به شهر پاوه عنوان کرد و گفت : انشاءالله با اتمام کار، شیرینی این خدمت را بیش از پیش به کام مردم کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر پاوه هم با تقدیر از خدمات شرکت گاز، مشکلات موجود در زمینه گاز رسانی را ناشی از اهمال و بی توجهی پیمانکاران دانست و گفت : اکنون فقیرترین محله شهر (محله میرآباد و بخشی از خیابان مرکزی)، خیابان آرامگاه و شهرک نهضت از گاز شهری بی بهره هستند که نیاز است در گاز رسانی به این مناطق تسریع گردد.
ابراهیمی شهردار پاوه هم در این نشست بر عقد قرارداد توسط شرکت گاز و پیمانکاران این شرکت قبل از هرگونه حفاری تاکید کرد و گفت : در صورت عدم عقد قرارداد اجازه حفاری را نخواهد داد.
معاون فنی شرکت گاز استان کرمانشاه هم در این نشست با اشاره به اینکه خدمت به مردم را وظیفه دانست گفت : ضمن رفع مشکلات موجود، تمام تلاش خود و همکارانشان را به اتمام گاز رسانی شهر پاوه معطوف خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر