۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان پاوه


فرماندار شهرستان پاوه :خدمات دولت نهم ودهم برای رفاه بازنشستگان بی نظیر بوده است.
در مراسمی که صبح امروز به منظور تجلیل از باز نشستگان فرهنگی شهرستان پاوه در محل تالار ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد فرماندار پاوه با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، معلم وآموزش وپرورش را بستر توسعه ودستگاه انسان سازی جوامع دانست وگفت،آموزش وپرورش زیاد و پر جمعیت است اما زیادی نیست.
محمد نجفی خدمات دولت دکتر احمدی نژاد را برای رفاه بازنشستگان در طول تاریخ کشور بی نظیر دانست و آن را شایسته این قشر عنوان کرد.
در ادامه رئیس سازمان بازنشستگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر جامعه ای که نخواهد ورشکسته شود باید در مقوله آموزش وپرورش سرمایه گذاری کند گفت برای حفظ قدر ومنزلت بازنشستگان باید در سه زمینه مادی،تسهیل کردن امورات آنها ورعایت حرمت آنها در دستگاه خود تلاش شود.
دکتر رحیمی با اشاره به بارمالی طرح بازنشستگی پیش از موعد برای این سازمان گفت، هم اکنون بیش از24هزار نفر بازنشسته در استان کرمانشاه وجود دارد که ماهیانه بیش از120میلیارد ریال حقوق دریافت می کنند و این در حالی است که قبل از اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد این رقم در ماه50 میلیارد ریال بود.
وی تصریح کرد با توجه به اینکه این طرح با قانون خدمات کشوری مغایرت دارد بطور قطع تداوم نخواهد داشت.
ایشان تعداد بازنشستگان شهرستان پاوه را 1038نفر اعلام کرد.
در ادامه امینی رئیس سازمان آموزش وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه رفیع معلمان، مسئولان را شاگردان دیروز معلمان دانست وگفت، این سازمان با سرعت در جهت صدور احکام بازنشستگان ورفع مشکلات آنها تلاش خواهد کرد.
وی از استفاده کردن سازمان آموزش وپرورش از معلمان بازنشسته و بهره مندی از تجربیات آنها در مدارس خبر داد.
در این مراسم خسروی مدیر آموزش وپرورش پاوه با اشاره به جایگاه رفیع ائمه اطهار به ویژه امام حسین(ع) و امام حسن(ع) از دیدگاه اهل تسنن ایام سوگواری حضرت اما حسین(ع) و یارانش را تسلیت گفت .
وی با اشاره به وجود549 نفر بازنشسته فرهنگی در شهرستان پاوه آن را نشان دهنده شناسنامه فرهنگی مردم پاوه عنوان کرد.
در پایان از 81 فرهنگی باز نشسته این شهرستان با اهدای لوح و هدایایی قدر دانی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر