۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

انتقاد فرماندار پاوه از بازرگانی این شهرستان به دليل عدم وصول جرائم


فرماندار شهرستان پاوه به دليل عدم وصول به موقع جرائم اصناف متخلف از بازرگانی این شهرستان انتقاد کرد.
فرماندار شهرستان پاوه در بازدیده سرزده از اداره بازرگانی این شهرستان و بررسی پرونده های صنوف از عدم وصول جرائم مصوب شده470نفر از صاحبان صنوف مختلف که به دلیل تخلف جریمه شده اند به شدت انتقاد کرد وگفت : اهمال وسستی مسئولان بازرگانی در وصول جرائم موجب بی نظمی و افزایش قیمت در بازار گردیده است که به هیچ عنوان قابل اغماض نیست .
محمد نجفی با تاکید بر وصول جرائم وبسته شدن تعداد470 پرونده یاد شده تا پایان دی ماه سال جاری، نظارت مستمر ودقیق بازرسان بر بازار وجلو گیری از بی نظمی وافزایش قیمتها را خواستار شد و گفت : باید برای ایجاد نظم در بازار با متخلفان برخورد قاطع وسریع شود وغیر این را نمی پذیرم.
در ادامه از چند واحد صنفی در بازار بازدید به عمل آورد.

۳ نظر:

  1. سلام ممنون که جواب دادین خسته نباشین من همونیم که درمورد گروه مشاوران سئوال کردم همین گروه ابتکار خوبی بود میتونه بافعالیته فعالانه پایگاه خوبی باشه واسه همه نخبگان وجوانان شهرمون برای ارائه نظراتشون اگه زمان جلساتش روهم بگین ممنون میشم که کی برگزارمیشن اینکه گفتین بزودی کافی نیست زمانشم مشخص بکنین که اطلاع رسونیتونم قوی بشه

    پاسخحذف
  2. جواب سئوال بالا روبدین لطفا

    پاسخحذف
  3. سلام علیکم
    جناب فرماندار از کلیه زحماتتان متشکریم . جنابعالی کلیه بازدیدهای سرزده را معطوف به مرکز شهرستان کرده اید یک بار هم شده به طور نا محسوس به بخششها هم سر بزنید وضعیت راهها / مرزهها "ایست بازرسیها که چقدر مسافران عزیز از این بابت اذیت میشوند " / پاوه دو بخش بیشتر که ندارد یکبار هم که شده به عنوان یک مریض به بهداری این دو بخش بروید تا وضعیت دستتان بیاید . خلاصه مردم مرزنشین از نبود امکانات و کم کاری در تنگنا قرار دارند . از جنابعالی خواهشمندم که موضوعات رادر حد توان پیگیری فرمایید . مخصوصا"مراکز بهداشتی چون اگر یک شهروند بی بضاعت مریض شود و یکی از این مشکلات را داشته باشد دندان درد/ آزمایش/ و .... باید هزینه ای چند برابر درمان را برای ایاب و ذهاب تا شهرستان را بپردازد. منتظر اقدام میمانیم و چشم به راهیم .

    پاسخحذف