۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

نشست بررسی مسائل و مشکلات خبازیهای پاوه


فرماندار شهرستان پاوه : نان قوت غالب مردم است و باید در عرضه مطلوب آن به مردم حساسیت زیادی اعمال شود.
فرماندار شهرستان پاوه در نشست با صاحبان خبازیها ومسئولان غله، بازرگانی وتعزیرات آرد و نان این شهرستان گفت : نان قوت غالب مردم است و باید در عرضه مطلوب و درست آن به مردم حساسیت بالایی اعمال شود تا ضمن احقاق حق مردم از اتلاف یارانه های سنگینی که دولت در امر آرد و نان می پردازد جلوگیری به عمل آید.
محمد نجفی با اشاره به قیمت گذاری نان توسط دولت گفت : خبازیها مکلف هستند طبق قیمت مصوب ورعایت موارد بهداشتی، ساعت کار و وزن، نان را بصورت مطلوب به مردم عرضه نمایند در غیر این صورت ضمن اعمال جرایم سنگین برای بار اول ودوم در صورت تکرار تخلف پروانه آنها لغو خواهد شد.
در این نشست صاحبان خبازیها مسائل ومشکلات خود را مطرح واز کمبود آرد به عنوان مهمترین مشکل خود یاد کردند.

۱ نظر:

  1. باسلام. از اقدام فرماندار محترم نسبت به بررسی اوضاع نان در پاوه کمال تشکر را داریم و این نکته را یاد آور میشوم که همشه مسولین جدید وعده های زیادی میدهند ولی بعد از مدتی در دنیای زد وبندهای سیاسی گم میشوند وزمانی که باز خواست می شوند همه را مقصر اعلام میکنند جز خودشان واما اقای فرماندار خبر دار شدیم که نان گران شده و این گرانی بدون شک به جاهای دیگر تسری پیدا خواهد کردو هر روز شاهد گران شدن چیزی در این شهر خواهیم بود .چندین وچند سال است در این شهر در حق مردم اجحاف میشود وکسی تره هم خورد نکرده برای مشکلات مردم .امید وارم شما باعث وبانی این گرانی ها نباشید و قاطعانه با نانواهای متخلف بر خورد کنید وهر روز نان بی کیفیت تر دست مردم رنج دید ندهند شک نکید که اکثر انها در حق مردم اجحاف میکنند وزیر دستان شما اهمال.

    پاسخحذف