۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

مردم مرزنشين پاوه با شرکت در راهپيمايي 22بهمن حماسه اي ديگر آفريدند.

مردم مرزنشين شهرستان پاوه با حضور حماسي و بي نظير خود در راهپيمايي يوم الله 22بهمن يک بار ديگر با آرمانهاي انقلاب و رهبري بيعت کردند.
مردم غيور و مرزنشين شهرستان پاوه امروز از پير و جوان، مرد و زن و کودک به خيابانها آمدند و در حمايت از انقلاب، نظام و رهبر معظم خود فرياد بر آوردند که همچون 31سال گذشته پشتيبان نظام و رهبر خود هستند و به هيچ کس اجازه دخالت در کشور را نخواهند داد.
سيل خروشان جمعيت مردم پاوه که در طول سي و يکسال عمر انقلاب بي نظير بود با شعارهاي مرگ بر امريکا، مرگ بر صهيونيست و مرگ بر فتنه گر به بيگانگان، نوکران آنها و رسانه هاي استکباري نشان دادند که آنان چه افکار عبث و بيهوده اي داشتند زيرا حضور اين سيل جمعيت را نمي توان جز عشق و علاقه به کشور و رهبر توصيف کرد.
در اين مراسم فرماندار پاوه با تقدير از حضور بي نظير مردم شهرستان در راهپيمايي 22بهمن گفت : اين درياي خروشان جمعيت به دشمنان و رسانه هاي مخرب آنها ثابت کرد که مردم ما بر خلاف سخن پراکني آنها در کنار مسئولان و نظام هستند و پشتيبان محکم و استوار ولايت فقيه مي باشند.
محمد نجفي تصريح کرد؛ به کوري چشم دشمنان که مي گفتند انقلاب اسلامي رو به ضعف و زوال است، سيل خروشان مردم ما به آنها نشان دادند، ملت ايران باشکوهتر از هميشه و از هر زمان حامي و پشتيبان انقلاب، نظام و رهبر عزيز خود هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر