۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

در هشتمين روز از دهه مبارك فجر صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان پاوه برگزار شد.

در اين مراسم كه در هنگ مرزي برگزار شد، امام جمعه پاوه، با تاكيد بر حفظ نظام و انقلاب در مقابل توطئه هاي دشمنان خارجي و حسادت ايادي داخلي آنها، گفت ترويج دين و تقويت نيروهاي مسلح دو ركن اصلي و اساسي حفظ پايداري هر حكومت است و اساس دين زماني ترويج و تقويت مي شود كه نيروهاي مخلص حامي آن باشند و نيروهاي مسلح زماني موفق هستند كه دين دار باشند.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به اوضاع كنوني جهان، وضعيت رسانه ها، مراكز آموزشي و آموزش عالي گفت : اين عصر بدون ترديد عصر رويارويي است و در آن كساني موفق هستند كه آمادگي لازم را از هر حيث براي مقابله و رويارويي و شناخت صحيح و دقيق از زمانه و تحولات آن داشته باشند.
وي پايه هاي حفظ هر دولت و حكومتي را بيداري دانست و بر لزوم هوشياري و بيداري آحاد مردم و مسئولان كشورمان براي مقابله و رويارويي با توطئه ها و ترفندهاي دشمنان تاكيد كرد.
امام جمعه پاوه با اشاره به عوامل اصلي در پيروزي انقلاب اسلامي ايران لطف خداوند، حكمت بنيانگذار جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب، حضور توده هاي مردمي را بسيار تاثير گذار دانست. وي به سياست جديد امريكا در منطقه اشاره كرد و گفت : امريكا با استقرار و حمايت طالبان در افغانستان و تاكيد بر حضور مجدد نيروهاي بعث در عراق سعي در منگنه قرار دادن ايران دارد كه بايد همه هوشيار باشيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر