۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

از طرح هادی روستای خانقاه در پاوه بهره برداری شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اعلام اینکه در بیش از 35درصد روستاهای کشور طرح هادی اجرا شده گفت: هم اکنون بیش از 65 درصد روستاهای کشور دارای پوشش اجرایی طرح هادی هستند یعنی طرح هادی در آنها در حال اجراست.
علیرضا تابش روز چهارشنبه در جمع مسئولان پاوه اعتبارات ملی بنیاد مسکن کشور را برای اجرای طرحهای هادی در سال جاری 180 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود این رقم با اعتبارات استانی به حدود550 میلیارد تومان برسد.
وی افزود: علاوه بر این رئیس جمهور دستور داده که به منظور تسریع در اجرای طرحهای هادی در روستاها به این اعتبار مبالغ دیگری اضافه شود.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اظهار خرسندی از اجرای طرحهای هادی در روستاها گفت: حرکت بسیار وسیعی در روستاها شروع شده و به موازات مسکن روستایی اجرای طرحهای هادی با مصالح محلی و مشارکت مردم به اجرا در می آید و این امر موجب مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها شده است.
تابش تصریح کرد، در روستاهای دارای بافت با ارزش، روستاییانی که اقدام به درجاسازی واحدهای مسکونی خود کنند ، علاوه بر مبلغ 10 میلیون تومان وام ارزان قیمت مبلغ یک میلیون تومان بلاعوض نیز به آنها پرداخت می شود.
با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از طرح هادی روستای خانقاه در شهرستان پاوه بهره برداری شد.
مهدی عبدی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت: برای اجرای این طرح که شامل6500 متر مربع سنگ فرش،716متر مکعب دیوار چینی، پله بندی و دیوار حائل است، 3 میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
روستای خانقاه در سه کیلومتری شهر پاوه با جمعیتی بیش از دو هزار نفر یکی از زیباترین روستاهای استان کرمانشاه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر