۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

فرماندار پاوه: عزت امروز اسلام و مسلمانان جهان به برکت خون شهیدان است.

فرماندار شهرستان پاوه در مراسم یادواره فرماندهان و یکصد شهید گلگون کفن منطقه باینگان با اشاره به اینکه موفقیت های کشورمان به واسطه بهره مندی از تفکر شهدا و بسیجیان است گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور تاثیر گذار در جهان است، به برکت خون شهیدان است.
محمد نجفی روز چهارشنبه افزود: هم اکنون مسلمانان در اقصی نقاط جهان عزتمند زندگی می کنند و ایران اسلامی به عنوان امن ترین کشور برای سرمایه گذاری است، همه و همه به برکت خون شهیدان و صبر و بردباری خانواده های آنان است.
وی خرداد ماه را در تقویم ایران اسلامی حاوی حوادث تلخ وشیرین دانست و گفت: ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به عنوان تلخ ترین و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی از شیرین ترین این حوادث است.
وی در ادامه با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه گفت: ما بارها به جهانیان اعلام کرده ایم که رژیم صهیونیستی دشمن همه انسانیت است نه فقط اسلامیت.
در ادامه این مراسم سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با تشریح وضعیت منطقه در سالهای 58 و 59 و اینکه بیش از 25 عملیات علیه دشمنان این آب و خاک در منطقه پاوه انجام شده است گفت: با توجه به عدم انسجام نیروها در آن زمان و نبود تجهیزات لازم تمامی این عملیاتها با همت و خون شهیدان و محوریت حضور مردم به پیروزی رسیده است و مردم این دیار همواره با حضور در صحنه های مختلف موجب یاس و ناامیدی دشمنان بوده و هستند.
در آغاز این مراسم ولدبیگی بخشدار باینگان با تشریح خدمات مردم منطقه باینگان و عملیات 11خرداد سال 59 که منجر به آزادسازی باینگان شد پرداخت و حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه را محکوم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر