۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

از تولید کنندگان نمونه شهرستان پاوه در مراسمی تجلیل شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان وکشاورزان و باغداران شهرستان پاوه حضور داشتند، فرماندار این شهرستان با تبریک هفته جهاد کشاورزی از خدمات پرسنل این اداره در زمینه توسعه بخش کشاورزی قدر دانی کرد.
محمد نجفی با اشاره به پتانسیلهای شهرستان پاوه در بخش کشاورزی، باغداری، دامپروری و شیلات گفت: آب وهوای مساعد، مراتع غنی و بی نظیر و منابع آبی فراوان از مهمترین فاکتورهای توسعه کشاورزی در شهرستان هستند که باید با برنامه ریزی دقیق و هدایت و نظارت صحیح بیشترین بهره مندی را از این منابع خدادادی گرفت.
در این مراسم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاوه با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در سال گذشته گفت: احداث 90 باب استخر ذخیره آب جمعا به حجم 5707 مت مکعب، توزیع45کیلو متر لوله پلی اتیلن بین باغداران و دامداران، اجرای 74 کیلومتر طرح آبیاری قطره ای، آبرسانی سیار به باغات و نصب دو دستگاه پمپاژ آب با اعتباری حدود10میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی را از اقدامات این مدیریت عنوان کرد.
علی پروانه برگزاری 57 دوره کلاس آموزشی ترویجی و12 دوره کلاس آموزش فنی و حرفه ای غیر رسمی با شرکت 1704 نفر روز، بکار گیری 195 نفر از جوانان بسیجی در قالب طرحهای بسیج سازندگی و طرح هجرت 3 جهت اجرای طرحهای کشاورزی و آبخیز داری را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاوه در سال گذشته اعلام کرد.
در پایان از 12تولید کننده نمونه استانی و شهرستانی پاوه و بازنشستگان جهاد کشاورزی این شهرستان با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر