۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

استاندار كرمانشاه :‌همکاری دستگاهای اجرایی ومردم مهمترین عوامل مهار آتش مراتع پاوه بود.

استاندار کرمانشاه روز گذشته پس از حضور در منطقه مرخیل و بازدید از محل آتش سوزی این منطقه از نزدیک در گفتگویی شرکت کرد و گفت : تشریک مساعی و تعامل و همکاری بین دستگاهای اجرایی و مشارکت مردم مهمترین عواملی بودند که موجب مهار آتش سوزی در منطقه مره خیل پاوه شدند.
مهندس سيد دادوش هاشمی از تمامی دستگاها به ویژه فرمانداری پاوه، نیروی مقاومت بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، امدادگران جمعیت هلال احمر و مردم خوب روستاهای بخش باینگان در عملیات مهار آتش سوزی مراتع پاوه قدردانی کرد و افزود نقش جمعیت هلال احمر در پشتیبانی هوایی و زمینی این عملیات با سه فروند بالگرد بسیار با اهمیت بود.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در این آتش سوزی آسیبی به درختان و جنگل منطقه نرسید و فقط مراتع ما اسیب دید و طعمه حریق شد تصریح کرد این عملیات باید به عنوان یک کار ویژه در کشور قلمداد شود، زیرا که آتش در ارتفاعات سخت و صعب العبور به وقوع پیوست که نیروهای اطفاء حریق را در مهار آن با مشکلات بسیار جدی روبرو کرده بود اما روح تعامل و همکاری و وفاق بین مسئولان دستگاها و همدلی و مشارکت مردم و دلسوزی آنها موجب غلبه بر سر سختی کوهها و شعله های آتش شد. مهندس هاشمی افزود مهار این آتش سوزی همچنین احاطه و تسلط مسئولان استان را بر مسائل و مشکلات آن بخوبی نمایان کرد.
در این گفتگو معاونت امداد جمعیت هلال احمر کشور هم با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان حوادث مختلف گفت : جمعیت هلال احمر با اطلاع از موضوع وارد عمل شد و با اعزام سه فروند بالگرد و کمکهای امدادی وغذلیی در اجرای عملیات مهار آتش سوزی منطقه مرخیل پاوه وظیفه و دین خود را ادا کرد.
دکتر مظفر همدلی و تعامل مردم و مسئولان استان کرمانشاه را در این عملیات بی نظیر دانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر