۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

بیش از 79 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پاوه اختصاص یافت.

فرماندار پاوه گفت: در مرحله اول توزیع اعتبارات استانی امسال، 79 میلیارد و 499 میلیون ریال اعتبار برای اجرا و اتمام 109 طرح و پروژه به این شهرستان اختصاص یافت.
محمد نجفی یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی افزود: این میزان اعتبار در فصول آموزش، فرهنگ و هنر، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، انرژی، بهداشت و سلامت، دفاع و حمل و نقل هزینه می شود که 28 پروژه آن جدید، 41 پروژه نیمه تمام و 40 پروژه مستمر می باشد.
وی مهمترین طرحهای در حال اجرا و جدید شهرستان پاوه را تامین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان، تامین آب شرب نودشه از چشمه بل، احداث 10مدرسه، احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهر پاوه، احداث خوابگاه شبانه روزی 80 نفره شهر نوسود، بهسازی و آسفالت چهار راه روستایی، اجرای طرح هادی در هفت روستا، آسفالت معابر شهری و احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر باینگان عنوان کرد.
فرماندار پاوه با اشاره به دو سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه گفت: در دور اول 11 مصوبه داشته ایم که 10مصوبه صد درصد انجام و دور دوم هشت مصوبه که پنج مصوبه در حال اجرا و سه مصوبه در حال پیگیری است.
نجفی افزود: برای دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه 12پروژه مهم با بیش از 502 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان پاوه پیشنهاد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر