۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

کلنگ احداث پروژه 1175 واحدی مسکن مهر پاوه به زمین زده شد.

عملیات اجرایی پروژه احداث یک هزار و 175 واحدی مسکن مهر پاوه روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان محلی آغاز شد.
فرماندار پاوه در این مراسم گفت: افراد متقاضی برای انعقاد قرارداد با بانک مسکن و دریافت تسهیلات 200 میلیون ریالی به بانک معرفی شده اند.
محمد نجفی تصریح کرد: هم اکنون شش تعاونی با بیش از یک هزار عضو متقاضی مسکن مهر در شهرستان پاوه تشکیل شده است.
سید فتح الله حسینی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز از مدیران استان برای روند رو به رشد طرح مسکن مهر بویژه در منطقه اورامانات قدردانی کرد. وی خدمات نظام در اورامانات را مثبت ارزیابی کرد و خواستار توجه بیشتر به این منطقه شد.
در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه هم گفت: این نهاد کار اجرای1175 واحد مسکونی را در قالب مسکن مهر در شهرستان پاوه در دست اجرا دارد که با توجه به تعیین پیمانکار مجرب و توانمند تلاش می کنیم در طول مدت زمان 12 تا 15 ماه این واحدها را در اختیار مردم قرار دهیم.
در این مراسم محمد جمور مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان پاوه را از دغدغه های مهندس هاشمی استاندار کرمانشاه عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکید ایشان باید از تمامی توان دستگاهها برای اجرای این طرح استفاده شود.
وی علت تاخیر در اجرای طرح مسکن مهر در استان را عدم تعامل و اعلام قیمت های بالا توسط پیمانکاران عنوان کرد و گفت: این مشکل با تدبیر استاندار رفع و حل شد.

۱ نظر:

  1. باسلام و خسته نباشید جای بس تعجب دارد که شهردار و شورای اسلامی شهر به جای کمک به شهروندان و حمایت از طرح ملی مسکن مهر به دنبال منافع شخصی در پروزه 41 واحدی و انتقال آن به شهرداری می باشند لذا قشر محروم و بدون مسکن و ایثار گر باید همچنان محروم باشند

    پاسخحذف