۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

افزون بر80 میلیارد ریال اعتبار امسال به شهرستان پاوه اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت امسال از محل اعتبارات عمرانی استانی مبلغ83 میلیارد و480 میلیون ریال در 14 فصل برای اتمام واجرای160 پروژه عمرانی به شهرستان پاوه اختصاص داده شده است.
محمد نجفی با اظهار خرسندی از وضعیت اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان پاوه گفت از سال گذشته تا کنون 304 فقره پرونده تشکیل که 154 فقره با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد با بانک مسکن شده است، که باید از زحمات وتلاش مسئولان و پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن شهرستان تقدیر شود.
فرماندار پاوه همچنین از عدم تحقق وعده مسئولان شرکت گاز استان کرمانشاه در اجرای طرح گاز رسانی به شهر باینگان و اتمام گاز رسانی به روستا های بخش مرکزی این شهرستان و وضعیت بازار و افزایش قیمت ها انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان شرکت گاز استان و همچنین نظارت بیشتر بر بازار و برخورد با گرانفروشان شد.
لزوم استقرار مدیران ادارات در شهرستان و اجتناب از تردد، توجه جدی شهرداریها به آئین نامه مالی و مقررات شهرداری، توجه جدی شوراهای اسلامی به قانون در تنظیم مصوبات، تعامل وهمکاری ادارات در رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع، تسریع در مبادله موافقتنامه ها و اصلاحات مربوط با توجه به محدودیت فصل کاری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد با متعرضان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر