۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

راههای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد در پاوه بررسی شد.

در نشستی با حضور فرماندار و شهرداران شهرهای پاوه و نودشه ، سرپرست معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و نمایندگانی از کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور، راههای ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد در پاوه بررسی شد.
در این نشست فرماندار پاوه با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: در مقطع کنونی که کشور اسلامی ما به اقتدار و عزت در تمامی زمینه ها دست پیدا کرده نباید مددجوی نیازمند داشته باشیم و با همت مضاعف به سمت کار آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار گام برداریم.
محمد نجفی خاطرنشان کرد: هم اکنون 1850خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان پاوه بیش از900 میلیون ریال مستمری ماهیانه دریافت می کنند.
سرپرست معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان هم در این نشست گفت: طرح احداث و ایجاد مجتمع های تولیدی و خدماتی به منظور ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد و خود کفا کردن آنها ابلاغ شده و برای اجرای هر طرح مبلغ 200 تا 400 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت میشود و باز پرداخت آن بصورت اجاره به شرط تملیک است.
سرتیپی افزود: از نظر اجرای تعداد طرح و تامین اعتبار آنها محدودیتی وجود ندارد. 
در پایان مقرر شد شهرداریهای پاوه، باینگان، نوسود و نودشه در اسرع وقت نسبت به تامین زمین مورد نیاز این مجتمع ها اقدام نمایند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر