۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

مقابله با جنگ نرم دشمنان، مهمترین ماموریت سپاه پاسداران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در مراسم تجلیل از پاسداران و جانبازان و خانواده های آنها اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان را مرهون فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان دانست و گفت: ماموریت جدید سپاه پاسداران مقابله با جنگ نرم دشمنان و تقویت مسایل فرهنگی است.
سرهنگ نجفی روز شنبه افزود: دشمنان ایران اسلامی با پی بردن به اقتدار نظامی ایران، اقدام به ناتو فرهنگی و جنگ نرم علیه کشورمان کرده اند که مقابله با آن امروز اولویت اول سپاه پاسداران است.
وی با اشاره به فشارهای سیاسی و اقتصادی امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و صادر کردن قطعنامه های متعدد توسط سازمان ملل گفت: با این وجود باز هم شاهد حضور موثر کشورمان در تصمیم گیریهای مهم جهانی و مدنظر قراردادن جمهوری اسلامی در این زمینه هستیم و این امر موجب شده است تا نظام جمهوری اسلامی همچنان با صلابت و قدرت بیشتر به جلو حرکت کند.
در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاوه پیرامون ویژگیهای بارز و ابعاد مختلف شخصیتی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) سخن گفت و نامگذاری ایام تولد این دو امام بزرگوار را بنام روز پاسدار و روز جانباز حرکتی بسیار با تدبیر و حکمت دانست.
در پایان از خانواده های پاسداران و جانبازان تجلیل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر