۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

افتتاح سايت BTS خيابان گردشگري شهر پاوه

به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) سايت BTS خيابان گردشگري شهر پاوه افتتاح شد.
رئيس اداره مخابرات شهرستان پاوه گفت: در راستاي افزايش ظرفيت و بهبود كيفي پوشش شبكه تلفن همراه به ويژه محله هاي خيابان سراب هولي تا ميدان فلسطين (محله هاي سرده و ميرآباد) سايت BTS در خيابان گردشگري با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد ريال نصب و راه اندازي گرديد تا شهروندان عزيز در اين مسيرها با كيفيت بهتر و پوشش بيشتر از تلفن هاي همراه خود استفاده كنند.

در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا بر برخورد جدی با قاچاقچیان تاکید شد.

فرماندار شهرستان پاوه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان با تاکید بر برخورد جدی و قاطع با قاچاقچیان عمده گفت با راه اندازی بازارچه کوله بری و تجارت چمدانی در شهرستان قاچاق کالا کاهش پیدا کرده است و مردم از طریق بازارچه و بصورت قانونی مبادرت به ورود کالا می نمایند .
محمد نجفی آمار کشفیات نیروهای نظامی و انتظامی را در این مدت گواه این مدعا دانست و گفت: در دو ماهه سال جاری مقادیری کالا شامل لاستیکهای خارجی، لوازم خانگی، چای، لوازم بهداشتی آرایشی، پارچه و سوخت کشف و ضبط شده است.
وی نظارت مستمر بر جایگاههای توزیع سوخت، برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت با توجه به بازگشایی بازارچه کوله بری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اسطبلهای خروجی شهر نوسود و همکاری و تعامل نیروهای نظامی و انتظامی با مسافران و گردشگرانی که کالا های مورد نیاز خود را از شهرستان خریداری و به همراه میبرند را از مصوبات این جلسه عنوان کرد.

۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

بیش از 79 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پاوه اختصاص یافت.

فرماندار پاوه گفت: در مرحله اول توزیع اعتبارات استانی امسال، 79 میلیارد و 499 میلیون ریال اعتبار برای اجرا و اتمام 109 طرح و پروژه به این شهرستان اختصاص یافت.
محمد نجفی یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی افزود: این میزان اعتبار در فصول آموزش، فرهنگ و هنر، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، انرژی، بهداشت و سلامت، دفاع و حمل و نقل هزینه می شود که 28 پروژه آن جدید، 41 پروژه نیمه تمام و 40 پروژه مستمر می باشد.
وی مهمترین طرحهای در حال اجرا و جدید شهرستان پاوه را تامین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان، تامین آب شرب نودشه از چشمه بل، احداث 10مدرسه، احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهر پاوه، احداث خوابگاه شبانه روزی 80 نفره شهر نوسود، بهسازی و آسفالت چهار راه روستایی، اجرای طرح هادی در هفت روستا، آسفالت معابر شهری و احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر باینگان عنوان کرد.
فرماندار پاوه با اشاره به دو سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه گفت: در دور اول 11 مصوبه داشته ایم که 10مصوبه صد درصد انجام و دور دوم هشت مصوبه که پنج مصوبه در حال اجرا و سه مصوبه در حال پیگیری است.
نجفی افزود: برای دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه 12پروژه مهم با بیش از 502 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان پاوه پیشنهاد شده است.

مشکلات روستاهای بخش مرکزی پاوه بررسی شد.

در نشستی با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه مشکلات روستاهای دوریسان و چورژی از توابع بخش مرکزی پاوه بررسی شد.
در این نشست فرماندار شهرستان پاوه با تاکید بر رفع مشکلات مردم و پرهیز از بورکراسی اداری گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن چاره اندیشی کنند.
محمد نجفی افزود: 1 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به منظور حفر چاه برای تامین آب شرب روستاهای دوریسان و چورژی و اجرای طرح هادی روستای دوریسان اختصاص یافته است.
وی اهدای یک دستگاه خودرو حمل زباله توسط دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه، آغاز عملیات گاز رسانی و نصب علمک از محله پایین دست ترمینال و دوریسان از پنجم تیر ماه سال جاری و کمک به تامین آب شرب روستاهای دوریسان و چورژی از چاه های نسمه و سرکران تا پایان حفر چاه جدید این روستاها را از مصوبات این نشست اعلام کرد.
فرماندار پاوه تصریح کرد: سال گذشته برای بهسازی شبکه معابر روستاهای دوریسان و چورژی مبلغ 900 میلیون ریال هزینه شده است.

۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

ایجاد اشتغال فرزندان شهدا از مهمترین دغدغه های مسئولان است.

فرماندار پاوه در نشست شورای مشورتی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه آحاد جامعه بویژه مسئولان دانست و گفت: هر مدیری که در این زمینه قصور کند به شدت با او برخورد می شود.
محمد نجفی ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران را در قالب طرحهای اقتصادی با تسهیلات مناسب مورد تاکید قرار داد و افزود: در صورت تمایل این عزیزان تمامی مقدمات و مسائل اداری آنها را حل خواهیم کرد.
در ادامه ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، نهادینه شدن موضوع کارورزی فرزندان شهدا در ادارات و جذب آنها بعد از پایان کارورزی و توسعه دبیرستان قدس شاهد از مهمترین مسائلی بود که اعضای شورای مشورتی به آنها اشاره و تاکید داشتند.

فرماندار پاوه: داشتن آمار جمعیتی به روز در برنامه ریزی های مختلف نقش حیاتی دارد.

فرماندار پاوه گفت: داشتن آمار جمعیتی صحیح، درست و به روز در برنامه ریزی برای جوامع در زمینه های اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی، حیاتی و حائز اهمیت است و اجرای برنامه های توسعه فقط در صورت داشتن آمار صحیح میسر است.
محمد نجفی روز پنجشنبه در جلسه ستاد وقایع حیاتی با اعلام اینکه شهرستان پاوه در زمینه های ولادت، فوت، ازدواج و طلاق در فروردین و اردیبهشت 89 نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب افزایش و کاهش داشته است افزود: مردم شهرستان پاوه با دارا بودن بیش از 100 درصد کارت ملی رتبه اول را دارا هستند.
شناسایی مهاجرین و اتباع خارجی، ملزم شدن دهیاران به ارائه آمار وقایع چهارگانه به روز به ثبت احوال، پیگیری استقرار نمایندگی اداره ثبت احوال در بخش نوسود و صدور شناسنامه برای افراد فاقد شناسنامه از مصوبات این جلسه بود.

۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

افتتاح مرغداری30هزار قطعه ای در پاوه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی.

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پاوه یک واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاوه در این مراسم گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 15هزار متر مربع و با ظرفیت 30هزار قطعه و تولید 60 تن گوشت در هر دوره با 4 میلیارد ریال اعتبار از محل بنگاههای زود بازده شامل70 درصد تسهیلات به میزان 2 میلیارد و800 میلیون ریال و سهم آورده به میزان1میلیارد و200 میلیون ریال و اشتغالزایی6 نفر راه اندازی شده است.
علی پروانه افزود هم اکنون6 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 90 هزار قطعه و تولید سالانه 900 تن گوشت و اشتغالزایی 22 نفر فعال هستند.

۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

از تولید کنندگان نمونه شهرستان پاوه در مراسمی تجلیل شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان وکشاورزان و باغداران شهرستان پاوه حضور داشتند، فرماندار این شهرستان با تبریک هفته جهاد کشاورزی از خدمات پرسنل این اداره در زمینه توسعه بخش کشاورزی قدر دانی کرد.
محمد نجفی با اشاره به پتانسیلهای شهرستان پاوه در بخش کشاورزی، باغداری، دامپروری و شیلات گفت: آب وهوای مساعد، مراتع غنی و بی نظیر و منابع آبی فراوان از مهمترین فاکتورهای توسعه کشاورزی در شهرستان هستند که باید با برنامه ریزی دقیق و هدایت و نظارت صحیح بیشترین بهره مندی را از این منابع خدادادی گرفت.
در این مراسم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاوه با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در سال گذشته گفت: احداث 90 باب استخر ذخیره آب جمعا به حجم 5707 مت مکعب، توزیع45کیلو متر لوله پلی اتیلن بین باغداران و دامداران، اجرای 74 کیلومتر طرح آبیاری قطره ای، آبرسانی سیار به باغات و نصب دو دستگاه پمپاژ آب با اعتباری حدود10میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی را از اقدامات این مدیریت عنوان کرد.
علی پروانه برگزاری 57 دوره کلاس آموزشی ترویجی و12 دوره کلاس آموزش فنی و حرفه ای غیر رسمی با شرکت 1704 نفر روز، بکار گیری 195 نفر از جوانان بسیجی در قالب طرحهای بسیج سازندگی و طرح هجرت 3 جهت اجرای طرحهای کشاورزی و آبخیز داری را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاوه در سال گذشته اعلام کرد.
در پایان از 12تولید کننده نمونه استانی و شهرستانی پاوه و بازنشستگان جهاد کشاورزی این شهرستان با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.

۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

استاندار كرمانشاه :‌همکاری دستگاهای اجرایی ومردم مهمترین عوامل مهار آتش مراتع پاوه بود.

استاندار کرمانشاه روز گذشته پس از حضور در منطقه مرخیل و بازدید از محل آتش سوزی این منطقه از نزدیک در گفتگویی شرکت کرد و گفت : تشریک مساعی و تعامل و همکاری بین دستگاهای اجرایی و مشارکت مردم مهمترین عواملی بودند که موجب مهار آتش سوزی در منطقه مره خیل پاوه شدند.
مهندس سيد دادوش هاشمی از تمامی دستگاها به ویژه فرمانداری پاوه، نیروی مقاومت بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، امدادگران جمعیت هلال احمر و مردم خوب روستاهای بخش باینگان در عملیات مهار آتش سوزی مراتع پاوه قدردانی کرد و افزود نقش جمعیت هلال احمر در پشتیبانی هوایی و زمینی این عملیات با سه فروند بالگرد بسیار با اهمیت بود.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در این آتش سوزی آسیبی به درختان و جنگل منطقه نرسید و فقط مراتع ما اسیب دید و طعمه حریق شد تصریح کرد این عملیات باید به عنوان یک کار ویژه در کشور قلمداد شود، زیرا که آتش در ارتفاعات سخت و صعب العبور به وقوع پیوست که نیروهای اطفاء حریق را در مهار آن با مشکلات بسیار جدی روبرو کرده بود اما روح تعامل و همکاری و وفاق بین مسئولان دستگاها و همدلی و مشارکت مردم و دلسوزی آنها موجب غلبه بر سر سختی کوهها و شعله های آتش شد. مهندس هاشمی افزود مهار این آتش سوزی همچنین احاطه و تسلط مسئولان استان را بر مسائل و مشکلات آن بخوبی نمایان کرد.
در این گفتگو معاونت امداد جمعیت هلال احمر کشور هم با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان حوادث مختلف گفت : جمعیت هلال احمر با اطلاع از موضوع وارد عمل شد و با اعزام سه فروند بالگرد و کمکهای امدادی وغذلیی در اجرای عملیات مهار آتش سوزی منطقه مرخیل پاوه وظیفه و دین خود را ادا کرد.
دکتر مظفر همدلی و تعامل مردم و مسئولان استان کرمانشاه را در این عملیات بی نظیر دانست.

۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

از طرح هادی روستای خانقاه در پاوه بهره برداری شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اعلام اینکه در بیش از 35درصد روستاهای کشور طرح هادی اجرا شده گفت: هم اکنون بیش از 65 درصد روستاهای کشور دارای پوشش اجرایی طرح هادی هستند یعنی طرح هادی در آنها در حال اجراست.
علیرضا تابش روز چهارشنبه در جمع مسئولان پاوه اعتبارات ملی بنیاد مسکن کشور را برای اجرای طرحهای هادی در سال جاری 180 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود این رقم با اعتبارات استانی به حدود550 میلیارد تومان برسد.
وی افزود: علاوه بر این رئیس جمهور دستور داده که به منظور تسریع در اجرای طرحهای هادی در روستاها به این اعتبار مبالغ دیگری اضافه شود.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اظهار خرسندی از اجرای طرحهای هادی در روستاها گفت: حرکت بسیار وسیعی در روستاها شروع شده و به موازات مسکن روستایی اجرای طرحهای هادی با مصالح محلی و مشارکت مردم به اجرا در می آید و این امر موجب مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها شده است.
تابش تصریح کرد، در روستاهای دارای بافت با ارزش، روستاییانی که اقدام به درجاسازی واحدهای مسکونی خود کنند ، علاوه بر مبلغ 10 میلیون تومان وام ارزان قیمت مبلغ یک میلیون تومان بلاعوض نیز به آنها پرداخت می شود.
با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از طرح هادی روستای خانقاه در شهرستان پاوه بهره برداری شد.
مهدی عبدی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت: برای اجرای این طرح که شامل6500 متر مربع سنگ فرش،716متر مکعب دیوار چینی، پله بندی و دیوار حائل است، 3 میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
روستای خانقاه در سه کیلومتری شهر پاوه با جمعیتی بیش از دو هزار نفر یکی از زیباترین روستاهای استان کرمانشاه است.

۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

در جلسه تنظیم بازار پاوه بر برخورد جدی با تخلفات صنفی تاکید شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به وجود مشاغل مزاحم در داخل شهر و ایجاد ناحیه کارگاهی، لزوم خروج 101 شغل مزاحم را از شهر به ناحیه کارگاهی با اولویت مشاغل مزاحمتر مورد تاکید قرار داد.
محمد نجفی ممنوعیت صدور پروانه کسب بدون گذراندن دوره آموزشی، برخورد با مغازه داران بد حجاب، تغییر نمای بازارچه مرزی داخل شهر توسط شهرداری، تعیین قیمت مرغ، برخورد با عرضه کنندگان لبنیات و مواد فاسد شدنی خارج از مغازه ها، نظارت بیشتر بر بازار و برخورد با واحد های صنفی متخلف و افزایش ساعت کار اصناف با توجه به حضور مسافران، گردشگران و کاروان راهیان نور در شهرستان را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

آزمایشگاه آب و خاک محیط زیست پاوه افتتاح شد.

همزمان با هفته حفاظت از محیط زیست روز سه شنبه آزمایشگاه آب و خاک محیط زیست پاوه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا برای راه اندازی این آزمایشگاه که به وسیله آن آزمایش پس آب ورودی و خروجی تصفیه خانه فاضلاب، فاضلاب واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی و کدورت سنجی، هدایت الکتریکی آب، pH و دم انجام می شود 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

در مراسمی با حضور بانوان پاوه ولادت حضرت زهرا (س) گرامی داشته شد.

در این مراسم که قشرهای مختلف بانوان حضور داشتند مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با برشمردن فضایل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را نمونه والگوی کامل زنان دانست و گفت : زنان ما باید با الگو گرفتن از شخصیت حضرت زهرا (س)، اسوه والگویی تمام برای تمامی زنان عاشق عفت و فضیلت باشند.
حجت الااسلام سلگی با اشاره به اینکه هیچ عامل معنوی چون حفظ حیا و عفت در سعادت زن موثر نیست، ظهور این دو ویژگی در زنان را اساس حفظ عزت و شخصیت انسانی دانست.
در این مراسم اجرای برنامه مولودی خوانی و حرکات نمایشی توسط نوجوانان ورزشکار از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

مردم مرز دار پاوه جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

مردم مرزدار و همیشه در صحنه پاوه روز جمعه پس از اقامه نماز، همگام با سایر نقاط کشور اسلامیمان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کاروان آزادی حامل کمکهای بشردوسانه برای مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.
قشرهای مختلف مردم پاوه به همراه روحانیون و مسئولان با حرکت از مسجد جامع تا میدان فلسطین با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، اسرائیل جنایت میکند ، امریکا حمایت میکند و ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده، تنفر و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت دوباره کردند.
راهپیمایان پاوه همچنین خواستار برخورد شدید مجامع بین المللی با رژیم نامشروع اسراییل شده و بر ارسال مواد غذایی و دارویی برای ملت در بند غزه تاکید کردند.

فرماندار پاوه : تاثیر افکار امام خمینی (ره) در روند مسائل سیاسی واجتماعی جهان مهم است.

درمراسمی با حضور مسئولان وقشرهای مختلف مردم شهرستان پاوه بر زنده نگه داشتن یاد ونام امام خمینی(ره) تاکید شد.
در این مراسم که ائمه جمعه و روحانیون نیز حضور داشتند، فرماندار شهرستان پاوه با تشریح سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) گفت: نقش حضرت امام خمینی(ره) وایده ها وافکار آن حضرت در روند مسائل جهانی بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار بوده است.
محمد نجفی، ظهور انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی(ره) را موجب رشد و بیداری جهان اسلام و اثبات توانائی های ملت ایران در صرف فعل خواستن و توانستن اعلام کرد و گفت : ملت ایران با اتکاء به این اصل امروز سربلند وعزتمند گامهای رو به جلو را در زمینه های مختلف بر می دارد، لذا زنده نگه داشتن یاد و نام امام (ره) زنده نگه داشتن همه ارزشهاست و این ارزشها با مقتضیات زمان و مکان تغییر پذیر نیستند.
در ادامه این مراسم قاریان با تلاوت آیات دلنشین قران کریم ، بیست ویکمین سلگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

عاشقان خمینی کبیر از شهرستان پاوه عازم حرم مطهر آن حضرت شدند.

کاروان زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از شهرستان پاوه عازم تهران شدند.
200 نفر از عاشقان خمینی کبیر(ره) از شهرستان پاوه در قالب کاروان زائران حرم مطهر آن امام همام از شهرستان پاوه صبح امروز با بدرقه مسئولان، روحانیون و قشرهای مختلف مردم این شهرستان عازم تهران شدند.
این زائران به منظور تجدید میثاق دوباره با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری عازم حرم مطهر امام راحل شدند.

فرماندار پاوه: عزت امروز اسلام و مسلمانان جهان به برکت خون شهیدان است.

فرماندار شهرستان پاوه در مراسم یادواره فرماندهان و یکصد شهید گلگون کفن منطقه باینگان با اشاره به اینکه موفقیت های کشورمان به واسطه بهره مندی از تفکر شهدا و بسیجیان است گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور تاثیر گذار در جهان است، به برکت خون شهیدان است.
محمد نجفی روز چهارشنبه افزود: هم اکنون مسلمانان در اقصی نقاط جهان عزتمند زندگی می کنند و ایران اسلامی به عنوان امن ترین کشور برای سرمایه گذاری است، همه و همه به برکت خون شهیدان و صبر و بردباری خانواده های آنان است.
وی خرداد ماه را در تقویم ایران اسلامی حاوی حوادث تلخ وشیرین دانست و گفت: ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به عنوان تلخ ترین و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی از شیرین ترین این حوادث است.
وی در ادامه با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه گفت: ما بارها به جهانیان اعلام کرده ایم که رژیم صهیونیستی دشمن همه انسانیت است نه فقط اسلامیت.
در ادامه این مراسم سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با تشریح وضعیت منطقه در سالهای 58 و 59 و اینکه بیش از 25 عملیات علیه دشمنان این آب و خاک در منطقه پاوه انجام شده است گفت: با توجه به عدم انسجام نیروها در آن زمان و نبود تجهیزات لازم تمامی این عملیاتها با همت و خون شهیدان و محوریت حضور مردم به پیروزی رسیده است و مردم این دیار همواره با حضور در صحنه های مختلف موجب یاس و ناامیدی دشمنان بوده و هستند.
در آغاز این مراسم ولدبیگی بخشدار باینگان با تشریح خدمات مردم منطقه باینگان و عملیات 11خرداد سال 59 که منجر به آزادسازی باینگان شد پرداخت و حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه را محکوم کرد.

۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

بیش از10هزار نفر روز در طرح هجرت سه پاوه فعالیت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 گفت: امسال بیش از 10هزار نفر روز در طرح هجرت3 در زمینه های تعمیر و مرمت مدارس، آبخیزداری، واکسیناسیون دام و طیور و طرحهای عمرانی و کشاورزی فعالیت خواهند کرد.
سرهنگ نجفی با تقدیر از همکاری ادارات با مجریان طرح افزود: در سال گذشته 12120 نفر روز در اجرای طرح هجرت 3 در زمینه های تعمیر و مرمت مدارس، آبخیزداری، دامپزشکی و طرحهای عمرانی و کشاورزی فعالیت کردند.
در این نشست فرماندار شهرستان پاوه از طرح هجرت 3 به عنوان یکی از موفقیت های بسیج در زمینه رشد و شکوفایی استعداد های عملی دانش آموزان نام برد که موجب اشاعه تفکر معنوی و بدون چشم داشت بسیج در جامعه شده است.
محمد نجفی بر همکاری همه جانبه تمامی دستگاهها با ناحیه مقاومت بسیج در اجرای طرح هجرت3 تاکید کرد.

شهرستان پاوه آماده پذیرایی از کاروانهای راهیان نور است.

معاون فرمانداری شهرستان پاوه در نشست هماهنگی استقبال از راهیان نور گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در تابستان امسال شاهد حضور کاروانهای راهیان نور در این شهرستان خواهیم بود.
رستگار یوسفی بازدید از یادمان شهدای 26 مرداد، مناطق عملیاتی نوسود و نودشه و طبیعت بکر و زیبای شهرستان پاوه را از برنامه های ستاد استقبال از راهیان نور عنوان کرد که در طول دو ماه بصورت روزانه انجام خواهد شد. وی افزود: جدای از برکت معنوی، حضور این عزیزان موجب رونق اقتصادی و فرهنگی شهرستان پاوه خواهد شد.
تجهیز محلهای اسکان، برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی، نمایشگاه صنایع دستي و محصولات باغی و کالاهای وارداتی بازارچه مرزی از مهمترین مصوبات این نشست بود.