۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

40 میلیاد ریال اعتبار به محور کرمانشاه - پاوه - نوسود اختصاص یافت.

فرماندار پاوه از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای محور کرمانشاه - پاوه - نوسود خبر داد و گفت: از این مبلغ 20 میلیارد ریال برای ادمه راه کرمانشاه - پاوه از محور قشلاق و 20 میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی راه پاوه - نوسود هزینه می شود.
محمد نجفي چهارشنبه در جلسه شوراي اداري با بيان اينكه مسئولان بايد با سرلوحه قرار دادن همت مضاعف و كار مضاعف در راستاي خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم تلاش كنند افزود: سال گذشته 216 ميليون ريال براي اجراي 218 طرح و پروژه عمراني به شهرستان پاوه اختصاص يافت كه اين طرحها در حال اجراست.
فرماندار پاوه با اشاره به گامهاي بلند و موثر دولت در رفع محروميت از كشور گفت : طي دو سفر استاني رئيس جمهور، 20 مصوبه در جهت عمران و آباداني شهرستان پاوه داشته ايم كه 9 مصوبه به طور كامل اجرايي شده و به بهره برداري رسيده است و 11 مصوبه ديگر در حال اجرا و اتمام هستند.
وي مهمترين اين پروژه ها را بيمارستان 64 تختخوابي شهر پاوه، انتقال آب چشمه هاني كوان به شهر پاوه، انتقال آب چشمه بل به شهر نودشه و احداث درمانگاه تامين اجتماعي در شهر پاوه عنوان كرد.
در ادامه آغاز عمليات گاز رساني به شهر باينگان در ارديبهشت سال جاري، تسريع در اتمام گاز رساني به پنج روستاي بخش مركزي پاوه، پيگيري تهيه و تامين زمين جهت احداث درمانگاه تامين اجتماعي، تسريع در اعلام پروژه هاي پيشنهادي ادارات در سال جاري، پيگيري استمهال تسهيلات كشاورزي سال 88 توسط فرمانداري و بانكهاي عامل، تسهيل در پرداخت وامهاي ازدواج به جوانان توسط بانكها از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.
پرهيز از بوروكراسي اداري و كاغذبازي توسط ادارات و تكريم مردم، صدور مجوز برداشت سقز از درختان بنه شهرستان در سال جاري توسط منابع طبيعي، تلاش براي اجرايي شدن طرح مسكن مهر توسط ادارات ذيربط و همكاري هر چه بيشتر بانك مسكن در پرداخت تسهيلات آن، جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز، نظارت بر بازار و جلوگيري از افزايش قيمتها و همكاري منابع طبيعي با مجريان طرحهاي عمراني از ديگر مواردي بود كه در اين نشست بر آن تاكيد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر