۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

امام جمعه پاوه از مسئولان براي بازگشايي بازارچه کوله بري تقدير کرد.

امام جمعه پاوه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته از بازگشايي بازارچه کوله بري اين شهرستان از مسوولان استان قدرداني کرد.
ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به اينكه بازارچه كوله بري در شهرستان پاوه تحقق 20 ساله وعده مسئولان بود كه نهايتا با همت و تلاش سيد دادوش هاشمي استاندار كنوني و مسئولان شهرستان بويژه فرماندار، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان نظامي، انتظامي و امنيتي اجرايي شد.
وي اضافه كرد بازگشايي بازارچه كوله بري موجب ارتقاي وضعيت اقتصادي منطقه و ارتقاي وضعيت معيشتي و رفاهي مردم شهرستان پاوه مي شود و اميدواريم در آينده شاهد تقويت بازارچه و تداوم فعاليت آن باشيم.
امام جمعه پاوه در خطبه اول نماز جمعه با تشريح حيات قرآني و خانواده سعادتمند از نظر اسلام و پيامبر (ص) گفت: ريشه و تمدن اسلامي بر اساس چها فصل، كسب حلال و شيوه درست هزينه كردن، بجا گذاشتن آثار خوب خدمت، مبارزه با فساد و انجام كارهاي عام المنفعه به نفع اجتماع پايه گذاري شده است كه مسلمانان بايد مطابق اين اصول حركت كنند.
وي آشنا كردن به دين، احترام به بزرگان (پدر و مادر)، زندگي آبرومندانه و كسب حلال، اعتدال در زندگي و دخل و خرج و تجديدنظر در اعمالي كه اشتباه بوده را از صفاتي عنوان كرد كه پيامبر گرامي اسلام (ص) آنها را صفات خانواده سعادتمند برشمرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر