۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

فرماندار پاوه: آموزش و پرورش یکی از سازمانهای زیربنایی جامعه است.

فرماندار پاوه با تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش در ستاد اسکان میهمانان نورورزی، آموزش وپرورش را از نهادهای زیربنایی جامعه دانست و از اعضای شورای آموزش و پرورش خواست که در سال 89 در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
محمد نجفي روز شنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان پاوه افزود: مساعدت و همكاري با آموزش و پرورش يعني تلاش در جهت تربيت جامعه و نيل به اهداف علمي، فرهنگي و ديني. لذا همه بايد در جهت تحقق اين امر آموزش و پرورش را ياري كنند.
ماموستا ملا قادر قادري، امام جمعه پاوه، با بيان اينكه سال 88 را با تمام بحرانهاي داخلي با تدبير مقام معظم رهبري و هوشياري ملت فهيم ايران اسلامي پشت سر نهاديم، اظهار اميدواري كرد در سال 89 ملت ايران اين هوشياري را بيش از پيش حفظ نمايند و با همت مضاعف در امور فرهنگي توسط فرهنگيان، روحانيون و علما در آموزش و پرورش و در مساجد مسائل فرهنگي را تقويت و شاهد موفقيت بيشتر در آموزش و پرورش و بخش فرهنگي باشيم.
خسروي، مدير آموزش و پرورش پاوه نيز گزارشي از فعاليتهاي اين مديريت را در ايام تعطيلات نوروز در خصوص پذيرايي از ميهمانان نوروزي ارائه داد و گفت: در اين ايام 3500 نفر را در مدارس اسكان داده اند.
برگزاري همايش كنكور 89 تحت عنوان گامي به جلو با حضور اساتيد و دانش آموزان مراكز پيش دانشگاهي، برگزاري مجمع خيرين مدرسه ساز و مسئولين استان و شهرستان، برگزاري مراسم گراميداشت هفته معلم با حضور اساتيد برجسته كشوري، ديدار و سركشي از خانواده هاي ايثارگر فرهنگي در هفته معلم و تجليل از فرهنگيان عضو هيئت امناي مساجد توسط اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر