۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

اعضای کمسیون عمران مجلس از طرحهای عمرانی پاوه بازدید کردند.

اعضای کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مسئولان پاوه روز جمعه از طرحهای عمرانی این شهرستان بازدید کردند.
رئيس كميسيون عمراني مجلس شوراي اسلامي هدف از سفر اين كميسيون را بازديد از طرحهاي عمراني پاوه بويژه راههاي ارتباطي نوسود-مريوان-نودشه و پاوه به كرمانشاه و نشست با مسئولان اين شهرستان اعلام كرد.
محمد حسين مقيمي گفت: بررسي طرحهاي راه و ترابري، مسكن، آب و فاضلاب و عمران شهري از برنامه هاي اعضاي كميسيون است كه پس از بازديد و بررسي مسائل و مشكلات اين طرحها در جلسه اي با مسئولان استان و نشست كميسيون در مجلس شوراي اسلامي در خصوص رفع مشكلات آنها تصميم گيري خواهد شد.
وي نظارت بر اجراي طرحها، ديدن كمبودها از نزديك و شنيدن مسائل و مشكلات استان كرمانشاه را از زبان مسئولان از ديگر اهداف اعضاي كميسيون عمران مجلس اعلام كرد.
وي در خصوص كمك به شهرداريهاي منطقه اورامانات گفت: با توجه به درآمد پائين شهرداريها و نبود كارخانجات در اين منطقه و كامل نشدن زيرساختها، بطور كامل بايد كمك بيشتري به شهرداريهاي اين منطقه بشود با اين حال از طريق كميسيون عمران مجلس از وزارت كشور خواهيم خواست كه كمكهاي بيشتري به شهرداريهاي پاوه و اورامانات بشود.
در ادامه سيد فتح اله حسيني نماينده پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي ديدار با مردم اورامانات و بررسي مشكلات طرحهاي نيمه تمام به منظور اختصاص اعتبارات لازم براي اتمام آنها را از مهمترين اهداف اين سفر عنوان كرد و گفت: خروجي و نتيجه سفر روز شنبه در نشست با مسئولان استان كرمانشاه اعلام شد.
محمد حسين مقيمي، محسن نريمان، علي اكبر آقايي مغانجوقي، محمد رضا حسين نژاد، مهرداد بائوج لاهوتي، محمد رضا صابري، شاپور پولادي و سيد محمد كاظم حجازي از اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي هستند كه وارد استان كرمانشاه شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر