۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

52 میلیارد ریال به بخش آب و فاضلاب پاوه اختصاص یافت.

فرماندار پاوه روز دوشنبه گفت: 11 پروژه در بخش آب و فاضلاب با 52 میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی 22 درصد در این شهرستان در حال اجراست.
حسین خدرویسی در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب پاوه افزود: مردم شهرستان مرزداران غیوری هستند که برگهای زرینی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را در دوران دفاع مقدس به نام خود ثبت کردند لذا بر همه مسئولان لازم است که در امر خدمت رسانی به آنها تلاش کنند.
لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه نظارت نکردن بر کار پیمانکاران، توجه نکردن پیمانکاران در حفاریها و جمع آوری نخاله ها در سطح شهر پس از اتمام حفاری، افزایش بی سابقه آب بهای مشترکین، هم سطح بودن دریچه های منهول فاضلاب در خیابانهای شهر و لزوم آبرسانی به ناحیه کارگاهی به منظور راه اندازی آن و بیرون بردن مشاغل مزاحم از شهر را از مهمترین مشکلات بخش آب و فاضلاب پاوه عنوان کرد.
رضایی فر مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به خدمات نظام و مسئولان در شهرستان پاوه گفت: هم اکنون پروژه خط انتقال آب شرب از چشمه بل به شهر نودشه با 40 میلیارد ریال اعتبار به طول 5/13 کیلومتر و پیشرفت فیزیکی 30 درصد در حال اجراست که نشان دهنده توجه مسئولان به این شهرستان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر