۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

عید فطر نمایش عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان در جهان است.

امام جمعه پاوه در خطبه نماز عید فطر که در مسجد قبا اقامه شد گفت امروز ندای الله اکبر مسلمانان در جهان طنین انداز است و این طنین لرزه بر پیکره استکبار و ایادی آن انداخته است.
ماموستا ملا قادر قادری نماز عید فطر را نمایش وحدت، انسجام، عزت و عظمت و اقتدار مسلمانان دانست و گفت این نمایش جلوه گر و نشان دهنده عالم گیر بودن این دین آسمانی است که شرق وغرب را به لرزه در آورده است.
امام جمعه پاوه با محکوم کردن حرکت غلط و ناشایست کشیش امریکایی در سوزاندن قرآن کریم گفت این حرکت قبل از هر واکنشی ازسوی مسلمانان ترس و وحشت را در دل سران کشورهای غیر اسلامی از جمله پاپ، اوباما رئیس جمهور امریکا و دیگر ایادی استکبار انداخته است زیرا آنها از خشم جهان اسلام و قدرت مسلمانان به خوبی خبر دارند و به همین دلیل از کشیش امریکایی خواسته اند که از کرده خود عقب نشینی کند و این در حالی است که به احتمال زیاد موج اعتراضات و انزجار مسلمانان از شنبه آغاز خواهد شد.
امام جمعه پاوه در بخش اول خطبه ها برگزاری نماز عید فطر را در سال جاری بطور هماهنگ در جهان اسلام نشان دهنده اقتدار مسلمانان عنوان کرد و قشرهای مختلف مردم، علما و روحانیت را به حفظ و تقویت وحدت و انسجام توصیه کرد و گفت تمامی موفقیت های ما مرهون وحدت ما بوده و خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر