۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

اعتلای همه جانبه استان وشهرستانها مهمترین هدف تیم مدیریتی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه گفت اعتلای همه جانبه در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای تمامی شهرستانهای استان از اهداف اصلی و اساسی استاندار و تیم مدیریتی ایشان است که استان را با گامهای استوار به جلو خواهد برد.
"منکرسی" با اشاره به توطئه های استکبار پیرامون اینکه دین مانع پیشرفت و ترقی جوامع است گفت: دولت و ملت ایران با اتکاء به دینداری و ولایت مداری به اوج قله های رفیع علمی، فناوری، هسته ای و تکنولوژی دست پیدا کردند.
وی وجود روحانیت را در شهرستان پاوه و در جهت پیشبرد اهداف متعالی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی مغتنم دانست و از روحانیت معزز این شهرستان قدردانی کرد.
در این جلسه ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه پاسداری از دستآوردهای انقلاب اسلامی، خدمت به مردم و تواضع و احترام به بزرگان و روحانیت به عنوان سکانداران نظام ، وخانواده های معظم شهدا را از مهمترین خواسته مردم شهرستان پاوه از مسئولان عنوان کرد و گفت محوریت قرار دادن این سه موضوع موفقیت مدیران و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.
در ادامه سید فتح الله حسینی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات نظام در منطقه، روحانیت را سکانداران نظام دانست و گفت محوریت حرکت انقلاب ما به برکت و همت روحانیت بوده که باید این مهم همواره حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه مسئولیتها در جهت خدمت به مردم و تحقق اهداف نظام داده می شوند، مسئولان را به همدلی، و حدت و انسجام برای خدمت به مردم توصیه کرد.
در این جلسه آقای حسین خدر ویسی به عنوان فرماندار جدید شهرستان پاوه معرفی و از زحمات و خدمات آقای محمد نجفی فرماندار سابق این شهرستان قدر دانی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر