۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

امام جمعه پاوه: تحریم ها علیه ایران موجب شکوفایی کشور شده است.

امام جمعه پاوه روز دوشنبه گفت: تحریمهای دشمنان علیه ایران اسلامی، موجب پویایی و شکوفایی کشورمان در تمامی زمینه های صنعتی، علمی، اقتصادی و فناوری شده است.
ماموستا ملا قادر قادری در جلسه شورای اداری بخش باینگان افزود: امریکا و ایادیش با تحریم های متعدد و محاصره اقتصادی کشورمان سعی در به زانو در آوردن ملت ایران را داشته اند که تاکنون نتیجه عکس داده است.
وی اضافه کرد: جوانان غیور ایرانی با ایمان و تلاش و تسخیر قله های علمی و صنعتی کشورمان را به قدرت و توانمندی بسیار بالایی رسانده اند و با این کار نشان دادند که دشمنان در هیچ شرایطی حریف این ملت نبوده و نیستند.
امام جمعه پاوه یکی از مهمترین علل ماندگاری و استحکام انقلاب اسلامی ایران را خدمت رسانی به محرومان و توجه به فقرا و نیازمندان دانست و از مردم باینگان به عنوان مرزداران غیوری یاد کرد که در صیانت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی 100 شهید تقدیم کرده اند.
فرماندار پاوه هم با تقدیر از زحمات و خدمات مؤسسه حرا وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم باینگان گفت: طی سال گذشته و امسال این مؤسسه افزون بر 55 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی و کمک به محرومان و نیازمندان بخش باینگان هزینه کرده است.
حسین خدرویسی تصریح کرد: این مبلغ در زمینه بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول 27 کیلومتر، احداث مسجد و فضاهای آموزشی و کمک به محرومان و نیازمندان هزینه شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر