۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

فرماندار پاوه: بسیج مایه افتخار ایران اسلامی است.

فرماندار پاوه ؛ عزت ملت ایران را مرهون ایثار و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه های انقلاب دانست.
حسین خدر ویسی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان ؛ حرکت بسیج را نشات گرفته از استراتژی عزت، حکمت و مصلحت دانست و با محکوم کردن حرکت وقیح ایادی استکبار در هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان گفت: مرم پاوه فردا همگام با دیگر نقاط کشور پس از اقامه نماز جمعه با انجام راهپیمایی انزجار خود را از حرکت شیطانی کشیش امریکایی صهیونیستی اعلام خواهند نمود.
امام جمعه پاوه نیز با استناد به آیات الهی به تشریح توطئه های آشکار و پنهان دشمنان اسلام و مسلمانان پرداخت و گفت: وقاحت دشمنان به حدی رسیده است که با اساعه ادب نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص)، اهانت به دین و مساجد شروع و هم اکنون نیز هتک حرمت به بزرگترین کتاب آسمانی توسط امریکا و صهیونیستها که دل بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورد.
ماموستا ملا قادر قادری با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام و حضور در صحنه گفت: اینها مهمترین مؤلفه هایی هستند که دشمنان از آنها بشدت ترس و وحشت دارند و شبانه روز از طریق رسانه های متعدد خود مشغول ایجاد تفرقه و جدایی مسلمانان از یکدیگر هستند، لذا با وحدت و همدلی بزرگترین ضربه را به دشمنان زده و می زنیم.
امام جمعه پاوه بسیج و سپاه را منشا وحدت و انسجام ایران اسلامی دانست و افزود: این نیروی مخلص و مردمی ضمن حفاظت از دستاوردهای نظام موجب حفظ و تقویت وحدت در کشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر