۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

انقلاب اسلامی ایران منشا استکبار ستیزی در جهان است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران منشاء و مبنای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان است.
سردار علی نظر عظیمی روز سه شنبه در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم پاوه افزود: مردم ایران با آگاهی، ایمان و بصیرت بزرگترین مؤلفه قدرت سیاسی جمهوری اسلامی در جهان و موتور محرکه مظلومان در مقابل قدرتهای استکباری هستند.
وی حضور مقتدرانه رئیس جمهور در امریکا را نشآت گرفته از اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این حضور موفقیت آمیز موجب عصبانیت صهیونیست های حاکم بر امریکا و ایادی آنها شده است.
سردار عظیمی عزت و اقتدار کشورمان را مرهون خون شهدا به عنوان برندگان اصلی میادین نبرد دانست و گفت: در این برهه غفلت به هیچ عنوان جایز نیست و بصیرت و آگاهی مهمترین اصول تداوم توفیقات ما در صحنه های مختلف است.
امام جمعه پاوه هم امنیت، عزت و اقتدار کنونی کشورمان را از دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ملت ما در حالی سی امین سالگرد دفاع مقدس را جشن می گیرند که کشور و ملت ایران در جهان عزتمند و تاثیرگذار است.
ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه جمهوری اسلامی افزود: امروز قدرتهای استکباری رسانه ها را به عنوان ابزار قدرت در اختیار دارند و با این ابزار سعی در پوشاندن حقایق نظام و ملت ایران را دارند.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز دفاع مقدس را منشاء خلق حماسه های بی نظیر ملتی دانست که تاریخ آنها را در خود ثبت و ضبط کرده است.
سید فتح الله حسینی شهدا را سند افتخار انقلاب اسلامی و رزمندگان را ارزشهای ماندگار دفاع مقدس دانست و بر تجلیل از آنها تاکید کرد.
در این مراسم حسین خدرویسی فرماندار شهرستان پاوه هفته دفاع مقدی را نماد ایثار، فداکاری و ولایت مداری مردمی دانست که برای حفاظت و حراست از کشور و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا این انقلاب و مملکت به دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد.
در پايان سرهنگ پاسدار حسين رخصي به عنوان فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاوه معرفي و از زحمات سرهنگ محسن نجفي فرمانده سابق آن قدر داني شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر