۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

امام جمعه پاوه : نهم دی ماه نمایش اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه دشمنان در طول 31 سال از عمر انقلاب اسلامی با ابزارهای متعدد همچون حمله نظامی، ترور و انفجار همواره با توطئه و دشمنی سعی در براندازی نظام اسلامی داشته اند و نهایت این توطئه ها فتنه سال 88 بود که با اقتدار مردم خنثی شد.
ماموستا ملا قادر قادری در جمع مردم پاوه در مسجد شهدا افزود: دشمنان باید عاقل باشند و با مرور تجربیات شکست خورده خود در طول انقلاب اسلامی و نمایش اقتدار ملت در نهم دیماه 1388 در حمایت از نظام و رهبری دیگر به خود اجازه حتی تصور تغییر نظام جمهوری اسلامی را هم ندهند.
امام جمعه پاوه با بیان اینکه نهم دیماه جان تازه ای به انقلاب اسلامی داد گفت: حضور میلیونی مردم ایران در این روز نشان دهنده عمق علاقه و عشق و بصیرت و آگاهی مردم ایران نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است و تداوم این حضور و عشق و علاقه ضامن بقای نظام اسلامی است.
ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به اینکه شعارهای فتنه گران درست نقطه مقابل اهداف و آرمانهای مردم و انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان جهان بود، افزود: حرکت آنها در راستای حرمت شکنی ،هنجار شکنی و اساس شعارهای آنها حذف دین از نظام و گرایش به ملی گرایی بود که با واکنش سریع و طوفانی مردم دینمدار ایران اسلامی مواجه شدند.
ماموستا قادری با اشاره به همراهی مطلوب مردم شهرستان پاوه در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: مردم پاوه در طول تاریخ انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی مسئولان را در صحنه های مختلف همراهی کرده و یکی از خصوصیات بارز این مردم بصیرت و شناخت در زمینه حضور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر