۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

امام جمعه كرمانشاه : تدبیر رهبری و بصیرت مردم توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم به عنوان سرمایه های گرانبهای نظام، توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد.
حضرت آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پاوه با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت و تاکید مقام معظم رهبری بر توجه ویژه دولت به مسائل فرهنگی، ضمن مثبت ارزیابی کردن این رویکرد و اهمیت آن در برهه کنونی افزود: تمامی مدیران و مسئولان اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی باید ضمن توجه ویژه به رویکرد فرهنگی دولت و نظام نسبت به سرمایه گذاری در زمینه مسائل فرهنگی به عنوان یک ضرورت و تکلیف اقدام نمایند.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: اجرای این طرح مستلزم شجاعت و درایت دولت و تعامل و همکاری مردم بود که در یک فضای سالم و با همراهی خوب مردم اجرا شد، در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر از اجرای این چنین طرح مهمی عاجز مانده اند اما در کشور ما با شجاعت و درایت رئیس جمهور و حمایت مقام معظم رهبری و مردم اجرا شد.
امام جمعه کرمانشاه موفقیت در حاکمیت را در سایه تزکیه و سلامت میسر دانست و گفت: تعلیم قرآن، اخلاق اسلامی و خلق اسلامی سرمایه های عظیمی هستند که موفقیتهای ما را تضمین می کنند.
حضرت آیت الله علما با اشاره به اینکه موفقیت حضرت امام (ره) در منش اسلامی و اخلاق الهی آن حضرت نهفته بود، گفت: امروز هر کس در هر پست و مسئولیتی باید فضای کار و فعالیت خود را اسلامی کند و با استفاده از این فضا برای رفع مشکلات مردم گام بر دارد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید الگوی کشورهای اسلامی باشند، گفت: امروز ما میراث دار رسول گرامی اسلام (ص) و مسئول تقویت اسلام و مسلمانان هستیم چون چشم تمامی فرهیختگان جهان اسلام به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران معطوف است.
نماینده ولی فقیه در استان تعامل مردم، مسئولان و روحانیت شهرستان پاوه را مورد تقدیر قرار داد و از ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه به عنوان سرمایه ای گرانبها و وزنه ای سنگین برای نظام و مردم منطقه نام برد.
سید فتح الله حسینی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش روحانیت در مراحل مختلف انقلاب و صحنه های متعدد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواستار توجه ویژه و رفع مشکلات روحانیت به منطقه اورامانات شد.
فرماندار شهرستان پاوه هم با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان گفت: در سال جاری 223 طرح و پروژه عمرانی با بیش از 230 میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی 68 درصد در حال اجراست.
حسین خدرویسی اجرای طرح مسکن مهر و طرح هدفمند کردن یارانه ها در شهرستان پاوه را مثبت ارزیابی کرد و از همراهی و تعامل مردم در این زمینه قدردانی کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر