۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

امام جمعه پاوه : شجاعت رئیس جمهور غرب را به عنوان یک جبهه حقیر به جهانیان معرفی کرد.

امام جمعه پاوه گفت دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد و شجاعت و شهامت ایشان امریکا و صهیونیست ها را تخریب و غرب را به عنوان یک جبهه حقیر به جهانیان معرفی کرد و موجب اقتدار ایران و جهان اسلام در مجامع بین المللی گردید.
ماموستا ملا قادر قادری در جلسه هماهنگی سومین سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه در فرمانداری این شهرستان، اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را از اقدامات ارزنده دولت دهم عنوان کرد و گفت رؤسای جمهور پیش از ایشان با وجود اینکه خود را مردمی تر عنوان میکردند توانایی اجرای این طرح را نداشتند.
امام جمعه پاوه با اظهار خرسندی از سفر سوم هیئت دولت به استان کرمانشاه آن را موجب خیر و برکت دانست و خواستار توجه جدی و ویژه به شهرستان پاوه در این سفر شد.
ماموستا ملا قادر قادری پست ها و مسئولیت ها را موقت و گذرا دانست و گفت آنچه باقی می ماند رضایت مردم و نهایتا رضایت خداوند خواهد بود که باید برای این مهم تلاش کرد.
در این جلسه فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای انجام سفر سوم هیئت دولت در این شهرستان اندیشیده شده است گفت در سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه جمعا 19 مصوبه برای توسعه و اعتلای شهرستان تصویب گردید که تا کنون 11 مصوبه بطور کامل و صدرصد انجام شده است، 7 مصوبه با 25 تا 85 درصد پیشرفت در حال اجراست و یک مصوبه نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
حسین خدر ویسی با اشاره به اینکه برای دور سوم سفر نیز 12 پروژه با 500 میلیارد ریال برای شهرستان پاوه پیشنهاد شده است افزود در ایام خجسته دهه فجر سال جاری 22 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار 34 میلیارد ریال در شهرستان پاوه افتتاح و به بهره برداری میرسد.
در این جلسه لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهرستان پاوه رفع مشکلات شهرک صنعتی، تامین اعتبار لازم جهت تسریع در اتمام بیمارستان 64 تختخوابی و انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه و تعیین تکلیف اعتبار راه پاوه به کرمانشاه و پاوه به نوسود را خواستار گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر