۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

مدير عامل آب منطقه اي كرمانشاه : طرحهای تامین آب شرب پاوه جلوتر از بر نامه زمانبندی در حال اجراست.

مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه نحوه اجرای طرحهای امور آب را در شهرستان پاوه مطلوب اعلام کرد و گفت: این طرحها با سرعت و جلوتر از برنامه زمانبندی در حال اجراست.
محمد کهریزی در نشست با فرماندار پاوه ضمن بررسی وضعیت پروژه های بخش آب این شهرستان گفت: طرح تامین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان با 14 کیلومتر خط انتقال، پنج مخزن به حجم 12 هزار متر مکعب، چهار ایستگاه پمپاژ و یک واحد تصفیه خانه با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و تامین آب شرب شهر نودشه با 16 کیلومتر خط انتقال و 40 میلیارد ریال اعتبار با 28 درصد پیشرفت در حال اجراست.
وی افزود: برای اتمام پروژه های تامین آب شرب شهرستان پاوه مبلغ 140 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین این اعتبار در سفر سوم هیئت دولت به استان کرمانشاه این طرحها پیش از موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.
در این نشست فرماندار شهرستان پاوه گفت: در سال جاری برای ادامه طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه و بازسازی تاسیسات سراب هولی مبلغ 7 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.
حسین خدرویسی افزود: فرمانداری آمادگی دارد مشکلات اجتماعی طرحهای امور آب و دیگر بخش ها را با همراهی و مشارکت علما و معتمدان رفع و حل نماید.
وی خواستار تسریع بیشتر در اجرای طرحهای بخش آب در شهرستان پاوه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر