۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

فرماندار پاوه:بیش از6میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی باینگان اختصاص يافت.

فرماندار شهرستان پاوه در نشست بررسی مسائل ومشکلات روستاهای مرزی بخش باینگان که با حضور مسئولان شهرستان و بخش در روستای دگاسیاب برگزار شد گفت، در سال جاری مبلغ 6میلیارد و450 میلیون ریال اعتبار برای عمران روستاهای بخش باینگان اختصاص داده شده است.
حسین خدر ویسی در نشست بررسی مشکلات روستای دگاسیاب در باینگان گفت این مبلغ اعتبار برای بهسازی و آسفالت راههای روستایی، تکمیل عملیات شبکه فاضلاب و حفر چاه، آبرسانی سیار، ریزش برداری و راهگشایی جاده های عشایری و نصب مخزن ذخیره آب برای عشایر کوچ رو و روستائیان بخش باینگان اختصاص داده شده که در نیمه اول امسال بیش از یک میلیارد ریال آن هزینه شده است.
فرماندار پاوه پرداخت مبلغ 3 میلیارد و400 میلیون ریال وام مقاوم سازی و تحویل و واگذاری 205 فقره سند واحد های مسکونی روستائی، تهیه طرح هادی و اجرای معابر اصلی روستای دگا سیاب را از دیگر اقدامات دولت در روستاهای بخش باینگان عنوان کرد.
در این نشست ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه با اشار به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای محرومیت زدائی از روستاها گفت این مردم در حفاظت از مرزهای کشور از جان مایه گذاشته اند، لذا تلاش برای رفع مشکلات و ارائه خدمات به آنها وظیفه همه مسئولان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر