۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

فرماندار پاوه : مقابله با جنگ نرم دشمنان مستلزم تدبیر و اندیشه است.

فرماندار شهرستان پاوه در مراسم تودیع ومعارفه مدیر جدید آموزش وپرورش این شهرستان فرهنگیان را حافظ حریم فرهنگ دینی مردم دانست و گفت دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم از طریق تغییر رفتار مردم و تخریب آداب، سنت ها و باورهای دینی و مذهبی مبارزه ای جدی و خطرناک را آغاز کرده اند.
حسین خدر ویسی که در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در جمع فرهنگیان سخن می گفت افزود دشمنان این مبارزه را با استفاده از ابزارهای متعدد و فرا گیر همچون رسانه ها، شبکه های ماهواره ای و با پشتیبانی قدرتمند علیه ملت و کشور ما شروع کرده و مهمترین مخاطب آنها در مرحله اول دانش آموزان ما هستند که رسالت فرهنگیان عزیز مدبر و اندیشمند برای مقابله با این هجمه وسیع بسیار خطیر و سنگین است.
در ادامه این مراسم سید فتح الله حسینی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را مرهون زحمات ارزنده فرهنگیان دانست و گفت امروز شرایط برای خدمت به مردم ایده ال است و مسئولان باید با تمام توان از این شرایط برای شکوفایی کشور و منطقه بهره ببرند.
در ادامه ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه وضعیت آموزش و پرورش پاوه را از نظر شاخصه های آموزشی و علمی و احداث فضا های آموزشی در استان کرمانشاه مثبت ارزیابی کرد و گفت حفظ امنیت اجتماعی فرهنگیان، احترام به فرهنگیان، تعامل و هماهنگی با مسئولان و مردم و تداوم و استمرار حرکت موجود در مجموعه آموزش و پرورش را از ارکان موفقیت آموزش و پرورش پاوه در مدت چهار گذشته عنوان کرد و گفت مدیر جدید آموزش و پرورش اگر می خواهد موفق باشد باید در این راستا حرکت کند.
در پایان آقای سیاوش مظفری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش پاوه معرفی و از خدمات چهار ساله آقای سلام خسروی مدیریت سابق آموزش و پرورش این شهرستان قدر دانی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر