۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

امام جمعه پاوه: امر به معروف و نهی از منکر قطب دین است.

امام جمعه پاوه گفت امر به معروف و نهی از منکر قطب مهمی از دین اسلام است که 124هزار پیغمبر برای اجرا و انجام آن مبعوث شده اند و اگر این فریضه الهی تعطیل شود دین اسلام و رسالت پیامبران الهی دچار وقفه و خدشه خواهد شد.
ماموستا ملا قادر قادری که در نشست هیئت رئیسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاوه در سپاه این شهرستان سخن میگفت با تاکید بر بهره گیری از نیروهای ارزشی فرهنگی/مذهبی در جامعه برای اجرای فریضه امر به معروف و دعوت از مردم برای انجام چهار اصل اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر گفت مهمترین هدف این ستاد راهنمایی و ارشاد افراد در جامعه است.
امام جمعه پاوه تصریح کرد محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانیهای معظم له به مناسبت های مختلف در طول سال 89 موضوع فرهنگی و لزوم مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده است که بر اهمیت موضوع امر به معروف در جامعه تاکید دارد.
در این نشست خدر ویسی فرماندار شهرستان پاوه رسالت اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر را فرهنگی/دینی دانست و بر مردمی کردن بیشتر ستاد تاکید کرد.
در پایان برگزاری جلسات ستاد بصورت ماهیانه، تشکیل هسته های فرهنگی، ادارت و کارخانجات و بازار و استفاده از نیروهای مردمی خوشنام از مصوبات این نشست بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر