۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

طرح تحول اقتصادی بزرگترین انقلاب اقتصادی در کشور است.

معاون فرماندار پاوه در مجمع عمومی سالانه اعضای تعاونیهای سهام عدالت این شهرستان، طرح تحول اقتصادی را بزرگترین انقلاب اقتصادی در تاریخ ایران دانست و گفت: طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از محورهای اصلی این طرح است.
رستگار یوسفی که روز جمعه در کانون بسیج سپاه پاوه سخن می گفت، افزود: توزیع عادلانه ثروت ملی، صرفه جویی در مصرف، بهره مندی عموم مردم از منابع ملی، اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از مصرف بی رویه و توانمند سازی دهک های پایین جامعه و کاهش و از بین رفتن فاصله بسیار زیاد بین غنی و فقیر در جامعه از دیگر مزایای اجرا شدن طرح هدفمند کردن یارانه هاست.
معاون فرماندار پاوه با اشاره به راه اندازی جنگ روانی دشمنان برای مقابله با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گفت: دولت با برنامه ریزی مناسب، ذخایر ارزی کافی و تهیه ، تامین و انبار کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم و تشکیل ستاد پشتیبانی طرح و رصد مرتب و مستمر بازار اجازه هیچ گونه خللی را در بازار و نظام توزیع و عرضه کالا نخواهد داد.
در این نشست محمد ولدبیگی رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت شهرستان پاوه گفت: تاکنون بیش از 47 هزار نفر در این شهرستان برای گرفتن سهام عدالت ثبت نام کرده اند که بیش از 35 هزار نفر برگ سهام و سود آن را دریافت کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر