۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

فرماندار پاوه: مسئولیت فرصت فراهم شده برای خدمت به مردم است.

فرماندار پاوه گفت: مسئولیت زودگذر و متزلزل است و باید در این فرصت کوتاه و زود گذر بهره لازم را برای خدمت به مردم برد.
حسین خدرویسی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش باینگان افزود: نام پاوه و مردم آن با صداقت و وطن دوستی عجین است به همین دلیل همواره مورد حسادت و تهاجم دشمنان قرار گرفته و آنها با توطئه های متعدد مهمترین عامل بازدارندگی توسعه این شهرستان بوده اند لذا مردم این خطه باید با هوشیاری خود توطئه های دشمنان را خنثی و موجبات توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم کنند.
فرماندار پاوه از میزان پیشرفت طرحهای عمرانی در این شهرستان انتقاد کرد و بر تسریع در اجرای این طرحها تاکید کرد.
خدرویسی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و تاثیرات عظیم این طرح در ارتقای اقتصادی کشور و بهره مند شدن قشرهای ضعیف جامعه از ثروت های ملی، خواستار تبیین اهداف و ویژگی های طرح توسط مسئولان برای مردم شد.
در این جلسه ولدبیگی بخشدار باینگان با انتقاد از عدم اجرایی شدن کار گاز رسانی به باینگان با وجود مصوبه سفر هیات دولت خواستار تسریع در اجرایی شدن این پروژه شد.
وی همچنین از تاخیر در اتمام و واگذاری مجتمع فرهنگی هنری و ساختمان محیط بانی شهر باینگان توسط سازمان مسکن و شهرسازی انتقاد کرد.
در این جلسه ضمن تقدیر از دست اندرکاران طرح بیمه روستایی در بخش باینگان به خاطر عملکرد خوب در پوشش بیمه ای روستاییان، تسریع در احداث ساختمان مرکز فوریت های پزشکی، آبرسانی به روستاهای تین و دودان، رفع مشکلات فضای آموزشی بانه وره، ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب شهر باینگان، پیگیری احداث سالن اجتماعات و امتحانات در باینگان و لزوم تبیین مزایای طرح هدفمند کردن یارانه ها توسط مسئولان برای مردم از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر