۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

امام جمعه پاوه : دشمنان در قالب جنگ نرم هویت و اندیشه جوانان را هدف قرار داده اند.

امام جمعه پاوه گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان با جنگ نظامی کشور و ملت ما را مورد تهاجم قرار دادند ولی امروز دشمنان با تغییر شیوه در قالب جنگ نرم  فرهنگ، دین، هویت و فکر و اندیشه جوانان ما را هدف قرار داده اند.
ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در مراسم جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام نور پاوه افزود: سربازان خط مقدم مقابله با این تاکتیک دشمنان، اساتید دانشگاهها، علما و دانشجویان هستند که باید در مقابل جنگ رسانه ای و خطرناک دشمنان مقابله و از دین، فرهنگ و هویت ایران اسلامی دفاع کنند.
امام جمعه پاوه در ادامه گفت: نامگذاری روز پیوند حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) بنام روز ازدواج، تصادفی و بدون تدبیر نبوده است بلکه بیانگر اهمیت ازدواج و الگو پذیری جوانان از شیوه عملی زندگی و ازدواج این دو بزرگوار است.
وی گفت: اهمیت این موضوع به حدی است که خداوند در قرآن کریم به انجام آن تاکید فرموده و یکی از اصول اصلی ماموریت پیامبر (ص) را حفظ نسل با ترویج ازدواج عنوان کرده است.
جوانرودی سرپرست دانشگاه پیام نور پاوه نیز گفت: امروز به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) 32 زوج دانشجوی این دانشگاه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، مسئولان شهرستان و خیرین پیوند مقدس ازدواج را بستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر