۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

فرمانده قرارگاه شهيد كاظمي : اورامانات برگهای زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی با اشاره به پیشینه خوب مردم پاوه و اورامانات گفت: این مردم با رشادت و فداکاری و حضور در صحنه های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی، برگهای زرین بسیار زیادی از تاریخ انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده اند.
سردار مهدی ظفری روز دوشنبه در یادواره شهدای شهر مرزی نودشه در مسجد جامع این شهر با ییان اینکه مردم و نظام ما هیچ گاه از هم جدا نبوده اند، افزود: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ضمن حفاظت از مرزهای کشور هرگز از حضور و اقتدار مردم و ارتباط با آنها غافل نبوده و نیستند.
وی با بیان اینکه ما امنیت پایدار را در گرو امنیت روحی و روانی مردم میدانیم، حضور مردم در این مراسم را پیامی برای دشمنان دانست که سخن از عدم حضور مردم در صحنه ها را می زنند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان گفت: جوانان و فرزندان ما در تیر رس این تهاجم قرار دارند لذا بصیرت و آگاهی و غفلت نکردن از جوانان رسالت و وظیفه اصلی ماست.
حسین خدرویسی فرماندار شهرستان پاوه نیز زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ایثارگران را ارج نهادن به ارزشهای پاک و معنوی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا ضمن تجدید بیعت با شهدا ولایت مداری خود را به جهانیان نشان داده و یک بار دیگر وحدت خود را حول محور ولایت، دولت و ملت اعلام نماییم.
در ادامه این مراسم که به همت تیپ انصارالحسین (ع) همدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه، قرارگاه شهید کاظمی و ادارات شهرستان پاوه برگزار شد از خانواده های شهدا با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر