۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

مشاور نظامی استاندار کرمانشاه: رسالت رزمندگان هم اکنون حضور در جبهه جنگ نرم است.

مشاور نظامی استاندار کرمانشاه با اشاره به تاثیرگذاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت : امروز وظیفه و رسالت رزمندگان بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس است زیرا که باید همانند آن دوران نقش مؤثری را در جبهه های جنگ نرم مقابل دشمنان ایفا نمایید.
سردار رضا شاه ویسی روز سه شنبه در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس پاوه در فرمانداری این شهرستان رسیدگی به وضعیت رزمندگان و حفظ شآن و جایگاه آنها را از دغدغه های استاندار کرمانشاه عنوان کرد و افزود: انتقال تجربیات و دستاوردهای دفاع مقدس به نسلهای آینده به منظور حفظ ارزشهای انقلاب و حضور در صحنه های مختلف جامعه از رسالتهای رزمندگان است.
در این نشست فرماندار شهرستان پاوه نیز دفاع مقدس را زمینه ساز موفقیت های بزرگ ملت ایران دانست و گفت: اگر امروز ملت و دولت ایران در صحنه های مختلف علمی و نظامی به موفقیت می رسند به برکت ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
حسین خدرویسی افزود: تمامی مدیران و مسئولان وظیفه دارند زمینه ای فراهم کنند تا رزمندگان دوران دفاع مقدس در محافل و مجالس خاطرات خود را بازگو و نسل به نسل انتقال دهند تا از این دستاورد بزرگ حفاظت و پاسداری کنیم.
در ادمه سردار حاج علیانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ضرورت تشکیل یک تشکل منسجم از رزمندگان دوران دفاع مقدس را به منظور تبیین و انتقال ارزشهای دفاع مقدس مورد تاکید قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر