۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

فرماندار پاوه : توطئه دشمنان موجب عمیقتر شدن رابطه مردم با نظام می شود.

فرماندار شهرستان پاوه حرکت غیرانسانی ایادی استکبار در ترور دو دانشمند کشورمان را نشانه درماندگی استکبار در مقابل ایران اسلامی دانست و گفت: هر توطئه دشمنان علیه ایران موجب عمیقتر شدن ارتباط مردم با نظام می شود.
حسین خدرویسی روز چهارشنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی در فرمانداری خدمات نظام را در این شهرستان بویژه در روستاها ارزنده عنوان کرد و افزود: پاوه تنها شهرستان استان کرمانشاه است که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار آن دارای طرح هادی مصوب هستند.
وی مشارکت مردم را در توسعه شهر و روستا موثر دانست و به طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: بیشترین برکت اجرای این طرح متوجه اقشار ضعیف بویژه روستاییان خواهد شد، لذا دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید نسبت به توجیه مردم و رفع نگرانی آنها از اجرای این طرح اقدام نمایند.
در ادامه این نشست بخشدار مرکزی پاوه گفت: در سال جاری شش میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی، توسعه گردشگری و احداث باغات جدید در روستاهای دوریسان، خانقاه و دشه هزینه شده و دو میلیارد ریال وام به منظور اشتغال روستاییان از محل صندوق مهر امام رضا (ع) اختصاص داده شده است.
زاهد حق پناه با تقدیر از زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت: تاکنون 890 فقره وام مقاوم سازی به میزان 89 میلیارد ریال و 2 هزار و 90 فقره سند واحد های مسکونی روستایی در بخش مرکزی پرداخت و صادر شده است.
وی افزود: تا 10 روز آینده گاز شهری نیز به شش روستای بخش مرکزی تزریق خواهد شد تا به محض نصب علمک دارای گاز شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر