۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

فرماندار پاوه : قانون هدفمندکردن یارانه ها، گامی بلند برای پیشرفت و اجرای عدالت است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در این شهرستان اندیشیده شده، اجرای این طرح را گامی بلند به سوی پیشرفت و اجرای عدالت در کشور دانست.
حسین خدرویسی در جلسه شورای اداری پاوه در فرمانداری افزود: همه مدیران ملزم هستند تا مردم را نسبت به اهمیت و مزایای طرح هدفمند کردن یارانه ها و شیطنتهای احتمالی دشمنان در روند اجرای این قانون آگاه نمایند.
وی اضافه کرد، هم اکنون 323 طرح عمرانی با بیش از 230 میلیارد ریال اعتبار و 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و پروژه ملی مسکن مهر نیز در بخش انفرادی با 366 واحد و 66 درصد پیشرفت و انبوه سازی با 1 هزار و 25 واحدی نیز در مرحله اسکلت بندی و انعقاد قرارداد با بانک است.
امام جمعه پاوه نیز با تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت واقعه کربلا دل هر انسان مسلمانی را به درد می آورد و قبل از همه دل پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را جریحه دار کرد، لذا احترام به این ایام در اعتقاد و باور همه نهفته است.
ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه اصل هشتم قانون اساسی بر همگانی بودن امر به معروف و نهی از منکر دلالت دارد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجبی است که قرآن کریم بر آن تاکید دارد و عمل به آن موجب خیر و سعادت و عمل نکردن به آن موجب خسران و رشد ناهنجاریهای اجتماعی می شود.
تسریع در اجرای عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی و باقی مانده محلات شهر پاوه، تسریع در آغاز عملیات گاز رسانی به شهر باینگان، ترمیم حفاریهای سطح شهر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر و روستا و حاشیه شهرها، نظارت جدی بر بازار، پیگیری استقرار پزشکی قانونی در شهرستان، تامین زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع توسط ادارات از مصوبات این جلسه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر