۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

20 هزار خانوار روستایی کرمانشاه زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند.

رییس صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون 20 هزار خانوار روستایی و عشایری استان تحت پوشش این صندوق هستند، گفت: اولین حکم برقراری مستمری طرح بیمه روستایی استان امروز به خانواده مرحوم محمد صالح حسین زاده در روستای خانقاه پاوه تحویل شد.
سجاد طاهری روز شنبه در مراسمی در روستای خانقاه پاوه افزود: مرحوم محمد صالح حسین زاده 900 هزار ریال برای بیمه یکسال خانواده خود به حساب بیمه روستایی و عشایری واریز کرده بود که سه ماه پس از آن در اثر سانحه در حین کار فوت کرد و هم اکنون مستمری ماهیانه برای خانواده این مرحوم برقرار شده است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه مسئولان بویژه دولت دکتر احمدی نژاد حمایت از روستاییان و رفع محرومیت آنهاست، گفت: اجرای طرح بیمه روستایی و عشایری در راستای کاهش و برطرف کردن این دغدغه هاست و مهمترین عامل در عدم جذب کامل روستاییان در طرح عدم اطلاع رسانی کافی است.
طاهری با اعلام اینکه این بیمه شامل بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت است، گفت: کمترین مبلغ برای هر خانوار روستایی و عشایری 660 هزار ریال و بیشترین مبلغ یک میلیون و 560 هزار ریال برای یکسال است.

۱ نظر:

  1. سلام فعالیت شما بسیار عالی و شایان توجه است موفق و موید و پیروز باشید.

    www.sinaresane.com

    پاسخحذف