۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

معاون مهندسی واجرای شرکت گاز استان : تا 15 روز دیگر عملیات اجرایی گازرسانی به شهر باینگان آغاز میشود.

معاونت مهندسی و اجرای شرکت گاز استان کرمانشاه گفت عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر باینگان و روستای بانه وره به طول 18کیلومتر و اعتبار 35 میلیون ریال تا پانزدهم دیماه سال جاری آغاز میشود.
سیروس شام بیاتی روز دوشنبه در نشست بررسی و مشکلات گاز رسانی به شهرستان پاوه در فرمانداری این شهرستان که باحضور فرماندار برگزار شد با پوزش وعذر خواهی از مردم شهرستان پاوه به ویژه مردم 6 روستای بخش مرکزی به دلیل تاخیر در روند گاز رسانی به این روستاها،کار در شهرستان پاوه را بسیار آسانتر از نقاط دیگر استان عنوان کرد و آن ر ا ناشی از فرهنگ بالای مردم این شهرستان دانست و تصریح کرد مردم 6روستای شمشیر، دره بیان، دوریسان، چورژی، نسمه و سرکران همزمان با ایام خجسته دهه مبارک فجر امسال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
در این نشست فرماندار شهرستان پاوه تدوین برنامه زمانبندی برای اجرای طرحها به ویژه گاز رسانی را به منظور مشخص کردن تکلیف مردم وعدم سردرگمی آنها مورد تاکید قرار داد.
حسین خدر ویسی افزود تا کنون برای اجرای 30 کیلومتر خط، اجرای شبکه و لوله گذاری در 6 روستای بخش مرکزی شهرستان پاوه 10 میلیارد ریال هزینه شده است که برای اتمام کار، علمک گذاری و گازدار شدن 2520 خانوار این روستاها 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر